Leden-mijlpaal: 20.000!!!

En er zal aan het eind van het jaar wel een explosie aan nieuwe leden komen aangezien FPM hun prof gedeelte hebben verwijdert.

Waarom hebben ze hun Prof. gedeelte verwijdert? Ik ben wel benieuwd waarom een grote vuurwerk site als FPM dat doet en welke argumenten ze daar voor hebben gebruikt..

Dit is niet het topic of de site om het daarover te hebben denk ik :wink:

Hier gaan we weer verder over ledenmijlpalen zijn er ondertussen 4867!

28-06-2008: 4.900 leden, 4.900ste lid is stefanfreak

Stefanfreak, welkom op Vuurwerkcrew.nl.
We hopen dat je het naar je zin krijgt.

:bye:

Als tip voor vuurwerkcrew : Zorg dat je bijvoorbeeld de gasten geen filmpjes of toppics kunnen openen zonder account want er zijn soms maar 3 leden online en dan 30 gasten als je daar een slot opzet zullen de leden ook snel groeien .Dan moet je er wel duidelijk bijzetten dat als je een acc. aanmaakt wel alles kan bekijken. En zo zal de Leden-mijlpaal wel verder groeien :D

Nogmaals gefeliciteerd met een mooie mijlpaal!

Binnenkort 2 feesjes? 3 jarig bestaan en de 5k?

we hebben nu 4.927 dus het gaat goed met vuurwerk crew.
Er zijn nu 21 leden online en 43 gasten dus 64 totaal jammer dat al die gasten geen leden zijn dan schiet het wel op maar we mogen blij zijn dat ze de site al komen bezoeken :)

Toch begint het nu zo ongeveer wel wat aan te trekken merk ik.:)
Wat meer activiteit op het forum, gepaard met een stuk meer views en comments op mijn filmpjes op youtube, altijd een mooie peiler.

Die 5000 zal ook niet lang meer op zich laten wachten denk ik.:wink:

we hebben nu 4.927 dus het gaat goed met vuurwerk crew.
Er zijn nu 21 leden online en 43 gasten dus 64 totaal jammer dat al die gasten geen leden zijn dan schiet het wel op maar we mogen blij zijn dat ze de site al komen bezoeken :)

Er zijn ook veel gasten die dan wel lid zijn, maar gezien wij het forum open hebben gezet voor bezoekers, loggen zij niet allemaal in om het forum te lezen. :wink:

11-08-2008:5000 leden!! 5000ste lid is fireworktube.

Proficiat met het behalen van deze mijlpaal!

Laatst bewerkt:
Zo 5000 dat zijn er aardig wat, daar kunnen er nog wel een paar honderd bij met hoog seizoen.
Betekent toch dat men interesse heeft in de site en dat zien we natuurlijk graag.:)

Een prachtige mijlpaal, nog voor het "seizoen" behaald! :D Op naar de 6.000 dan maar he, we gaan ervoor! :D

gefeliciteerd vwc, een mooie mijlpijl dacht ik zo om het seizoen mee te gaan beginnen, uiteraard zullen er nog wel een aantal leden bij gaan komen de komende tijd!

Een prachtige score deze 5.000 leden, een mooi getal.
En samen met jullie gaan we door, op naar de 6.000 leden, wie weet dit jaar nog.

Een feestje gaan we niet vieren, dat doen we wel met de volgende mijlpaal.

Blijdschap maakt nu even plaats voor verdriet. Verdriet omdat gisteren de vader van crewlid Di Resta (Ruben) als gevolg van een harstilstand op 50 jarige leeftijd plotseling is overleden.
Ook op deze plaats condoloren wij Ruben met dit zware verlies.
Als jullie willen reageren op dit bericht kunnen jullie dat het beste in de Kroegchat doen. Daar heeft Ruben inmiddels zelf ook gesproken.

Moge de vader van Ruben rusten in vrede.

Back
Bovenaan