Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Jongens rustig rustig we halen de 4700 zeker wel voor de 31ste wacht maar af die halen we zeker:) Geduld is een schone zak:wink:

Zitten nu op 4,466 aan het einde van de dag zitten we rond de 4,500

Hoppen dat er wat leuke actieve mensen tussen zitten!

Laatst bewerkt:
Zitten nu op 4,566 aan het einde van de dag zitten we rond de 4,600

Hoppen dat er wat leuke actieve mensen tussen zitten!

Leden: 4.470

Volgens mij zitten we bijna op de 4.500 en niet op de 4.600 Patrick:p

Gaat echt goed morgen moeten we zeker wel op de 4.500 zitten, weet niet of we dat vanavond halen!

:bye::bye:

Ga er vanuit dat de twee afgelopen dagen wat tegenvallen qua aanmeldingen omdat meer mensen bezig zijn met kerst en niet zo veel tijd op zoek gaan naar fora....
Denk dat we nog wel even een eindspurtje maken....
:bye:

Inderdaad maar ik moet wel zeggen dat ik tijdens de kerstdagen ook gewoon op de computer hebt gezeten. Maar de 4.600 moet misschien wel haalbaar zijn. Iets wat ik echt nooit had verwacht aan het begin van het jaar.

ik zit het al heel de avond in de gaten te houden , want het schoot vanmiddag in een abnormaal tempo omhoog en toen stond 't 'n paar uur stil op 4.498 , en dan nu toch de fantastische mijlpaal van 4,500 , gefeliciteert mannen !!!

Laatst bewerkt:
zohee, dit had ik na het geweldige aantal van 4.000 niet meer verwacht. met recht een eindspurt, zoals Firespree al aantekende.

Geweldig prachtig mooi dit!
Op naar 4.600! :p

Vincent :D

4.600 leden!

4.600 leden!

en we zitten op

4.600!

wederom een fantastische mijlpaal! van harte gefeliciteerd! :biertje:

Vincent

Laatst bewerkt:
1-1-2008: 4.600 leden, 4.600ste lid is shamz

We beginnen het jaar met een mijlpaal, dat belooft wat!

Laatst bewerkt door een moderator:
1-1-2008: 4.600 leden, 4.600ste lid is shamz

We beginnen het jaar met een mijlpaal, dat belooft wat!

Nou dan zat ik toch in de buurt met mijn berekening ik dacht 4.700 leden op vwc maar ik zat in de buurt het waren er maar 4.600 toch goed en de 5.000 halen we makkelijk voor 2009:wink:

Back
Bovenaan