Leden-mijlpaal: 20.000!!!

hulde gaat heel erg goed zo met de site..

elke week komt er meer informatie en met de dag mooiere foto's en filmpjes... bedankt hier voor crew. gefeliciteerd met het 1900ste lid

31-10-2006: 2.000 leden, 2.000ste lid is larsje

Vandaag is de dag dat we de 2.000 leden hebben bereikt. Weer een nieuwe mijlpaal, en wat voor een! :D
Uiteraard bedanken we wederom alle leden voor het aanmelden en dus vertrouwen in Vuurwerkcrew.nl!

Aangezien 2.000 leden binnen zo'n relatief korte tijd toch gevierd moet worden zullen wij een muismat gaan verloten onder de leden. Ik zal vanmiddag op mijn werk een willekeurig persoon vragen een getal tussen de 1 en 2.003 (3 leden in de tussentijd verwijderd, teller loopt door) te geven, dat getal zal uitgangspunt zijn voor het lid die heeft gewonnen. Ieder lid heeft een profiel die bekeken kan worden, deze link bevat een getal wat aangeeft hoeveelste lid hij is. De link is als volgt, het getal wordt dus vanavond bekend gemaakt: http://forum.vuurwerkcrew.nl/member.php?u=

Nogmaals bedankt en veel plezier op Vuurwerkcrew.nl! Op naar de volgende mijlpaal! :bye:

Gigantisch mannen. Van harte gefeliciteerd. Jullie verdienen dit succes. Want jullie timmeren hard aan de weg. En jullie zijn gewone jongens. Dat bevalt mij nog het meest. Veel succes en op naar de volgende mijlpaal.
:cool: :cool:

Kijk dat is nog eens goed nieuws.

Ook wij van Pyroworld, en tevens trouwe sponsor van schijfruimte en bandbreedte wil jullie van harte feliciteren met dit heugelijke feit! :D

Moeten we binnenkort beslist ff vieren Mattenfreak & Kruidsnuiver :D

En ook van mij de hartelijke felicitaties!!!
Leuk ideetje ook van die muismat :p
Op naar de volgende mijlpaal zoals moontan zegt :D
:bye:

Ik heb op mijn werk aan 5 mensen gevraagd een getal van 1 t/m 2003 te noemen. Hierbij zijn de nummers 99 (Berryfreaky), 612 (rudie study), 2001 (boer), 89 (floris1) en 67 (chriz) genoemd.

Deze getallen heb ik op papiertjes gezet en heb daar, uiteraard zonder te kijken, eentje van weggepakt. Hierbij kwam floris 1 eruit als winnaar, van harte gefeliciteerd! :wink:

Nou van harte floris!!!!
Je collega's hadden alleen niet zo veel fantasie :p als je van 0-2000 mag kiezen :p en tussen 0 en 2000 en dan 2001 blijft ook leuk xD
Later

Een net aantal:)
Toch nog snel gegaan.

PRTA01-taart-met-heliumball.jpg

gefeliciteerd gaat de goede kant op het is al goed maar ken altijd beter hehehehehe.....
Vuurwerk crew for life.. 2000 leden :D

Back
Bovenaan