Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Helaas, we zitten nog niet op die 9.400, heb net weer een 12-tal spambots verwijderd... Sinds de jaarwisseling zijn die dingen volgas bezig, denk de laatste dagen zeker 50 te hebben verwijderd. :bonk:

Maar goed, nog 7 leden te gaan. :p

Dat is bij ons ook niet meer normaal, heb er ook al vele moeten verwijderen, maargoed. Is het nu ook bekend hoeveel mensen er echt actief zijn?

Wij zitten inmiddels op 64.000, dat ging uit het niets plotseling erg snel:p

Software die zich op fora aan kan melden om daarna op het forum allemaal duistere reclame te maken. :wink: Net weer 9 verwijderd, maar we zitten inmiddels wel op de 9.400 leden!

04-01-2010: 9.400 leden, 9.400ste lid is mit

Kolere dingen die spambots, ik kreeg ze op mijn forum maar niet weg en ze posten idd hoop shit, wel 20 per dag. Ik heb toen mijn forum uit de lucht gehaald :mad:

Maar weer on topic : feli weer met deze mijlpaal van 9400 leden :thumbsup:

Heel misschien dat Gerwin dit in de statestieken een keer kan opzoeken. Ik weet niet of dit ook word bijgehouden. In de decembermaand hadden we wel dagelijks rond de 800/900 vuurwerkleden die elke dag terug kwamen. Maar nu het weer 2010 is begint het weer flink af te nemen terwijl de sfeer nog geweldig blijft.

Door het jaar heen wat minder uiteraard, maar is ook lastig in te schatten aangezien veel leden niet iedere dag inloggen, tenslotte is alles open op het forum voor bezoekers. :wink:

Leden met minimaal 1 post zijn er zo'n 2.400 ofzo, dat is wel te zien.

Netjes hoor, op naar de 9.600! Als we er 10.000 hebben stook ik wat :D

Stook ze en uhhh, vermeld dan ook even wat je hebt gestookt :rolleyes:

9600 leden, dat betekent dat er vanaf nieuwjaar toch ruim 200 nieuwe leden zijn bijgekomen. Netjes, zekers als je bedenkt dat de hoogtij dagen vanaf oktober tot en met december zijn.

:thumbsup: VWC van harte gefeliciteerd.

Uhhhh verkeerd gelezen.... bij de 10.000 ga je stoken en niet bij de 9600. Hmzzz ik word oud :(

Weer een mooie mijlpaal.
Door het jaar heen gaat het niet zo hard, dus erg netjes dat er zich nu 200 leden hebben aangemeld buiten de periode.

yaay, heb ik nu iets gewonnen?

Haha geweldig, typisch Nederlands.:p
Welkom op ons forum.
Je hebt gewonnen: 24 uur per dag, je hele leven lang,een gratis verblijf op dit forum samen met vele andere liefhebbers.
Met elkaar onze grote passie delen.
Voor kost en inwoning moet je zelf zorgen.:p

Haha geweldig, typisch Nederlands.:p
Welkom op ons forum.
Je hebt gewonnen: 24 uur per dag, je hele leven lang,een gratis verblijf op dit forum samen met vele andere liefhebbers.
Met elkaar onze grote passie delen.
Voor kost en inwoning moet je zelf zorgen.:p

hij is een neger moontan:p heb je het mooi misXD

Back
Bovenaan