Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Mooie mijlpaal weer!

Ik mij wel eens af hoeveel echt actieve leden daarvan er nu werkelijk zijn, dus zonder de hier nogal eens wat minderwaardig genoemde "december-leden" (let op, ik wil hier dus niemand als minderwaardig beschouwen of neerzetten he, begrijp mij goed.)

Is daar een beetje zicht op qua aantal? Natuurlijk zie ik zelf ook best vaak dezelfde nicknames voorbij komen, maar niet elk actief lid reageert ook daadwerkelijk in de topics...

Just curious...

Alweer een mijlpaal voor VWC.

Ja, hoeveel echt actieve leden we hebben is moeilijk te zeggen denk ik.
Mischien dat Mike of Gerwin hier iets zinnigs over kunnen zeggen.

He heren als we de 10000 halen dan gaat het dak eraf neem ik aan? Haha ik gok dat we rond september er zoveel hebben :p
Maar tot dus ver een mooie 9700 leden!

Mooie mijlpaal weer!

Ik mij wel eens af hoeveel echt actieve leden daarvan er nu werkelijk zijn, dus zonder de hier nogal eens wat minderwaardig genoemde "december-leden" (let op, ik wil hier dus niemand als minderwaardig beschouwen of neerzetten he, begrijp mij goed.)

Is daar een beetje zicht op qua aantal? Natuurlijk zie ik zelf ook best vaak dezelfde nicknames voorbij komen, maar niet elk actief lid reageert ook daadwerkelijk in de topics...

Just curious...

Ome Krabs heeft even de ledenlijst erbij gepakt en kwam tot de volgende statistieken:

Aantal leden die minimaal 3 posts hebben: 1910
Aantal leden die minimaal 5 posts hebben: 1531
Aantal leden die minimaal 10 posts hebben: 1100

Aantal leden die na 1 januari 2009 nog het forum hebben bezocht: 5291
Aantal leden die na 1 januari 2010 nog het forum hebben bezocht: 2272

Maar het zijn slechts cijfers hè, het zegt niks over hoeveel iemand "freak" is :)

Dus;

10.000 leden voor 31 december moet dan wel mogelijk zijn!
Eens kijken hoe ik dat ga vieren met oud en nieuw.
( als ik dan maar geen show heb )

Dit gaat zeker lukken voor 31 december.
Afgelopen jaar hadden we dagen dat er zich 70 leden aanmelden.
Ik denk dat we dan al wel tussen de 10.500 en 11.000 zitten.

En we naderen de magische grens van 10.000 leden , vandaag zitten we namelijk op 9850 leden.
Krijgt het 10.000e lid trouwens een leuk presentje of iets dergelijks ?

Ligt er maar net aan hoe vrijgevig jij dan bent begrijp ik? :wink::p

Ow ja hoor, ik wil best een cake ter beschikking stellen voor diegene :p
Bij hem aan de deur langs gaan met partypoppers , ballonnen etc. en natuurlijk een team van Hart Van Nederland erbij om te laten zien hoe VW leeft onder ons :rolleyes::wink:

Ow ja hoor, ik wil best een cake ter beschikking stellen voor diegene :p
Bij hem aan de deur langs gaan met partypoppers , ballonnen etc. en natuurlijk een team van Hart Van Nederland erbij om te laten zien hoe VW leeft onder ons :rolleyes::wink:

Ik ben voor!:D
Partypoppers heb ik zat.. en even goed voor de dag komen als vuurwerkfreaks!:D

En we zijn de grens van de 9900 overschreden en ik zie dat midnight brocade het 9901e lid is !
De magische grens nadert zich met rappe schreden :cool:

Back
Bovenaan