Lauren duikt onder in de wereld van de vuurwerkfreaks

Die belg slaat nergens op. Hij heeft er natuurlijk belang bij als het consumentenspul verboden wordt waardoor hij meer profs show's kan schieten.

Was toch al bekend dat t die kant zou op gaan? Erg jammer weer.

Bewust ook gekozen om niet te kijken. Ik kijk 't na de jaarwisseling wel.. geen zin om me nu te ergeren.

Ik vond het een nette objectieve reportage waarbij de mensen met respect in beeld werden gebracht zonder ze van te voren een labeltje op te plakken.

Tsja, dan kun je vallen over het feit dat ook de illegale kant besproken wordt maar dat is nou eenmaal een kant die helaas ook bij het verhaal hoort.

Ik was allang blij dat onze grote vriend Ruben niet in beeld kwam. Leuk was het ook om eindelijk eens iemand op televisie te horen zeggen dat het telkens inperken van vrijheden leidt tot het opzoeken van de grenzen, zoals de psycholoog deed.

Jammer dat de nadruk weer gelegd werd op die illegale groundsalutes die onze hobby vertiefen. Er is zoveel mooi siervuurwerk, legaal en illegaal, maar de nadruk word weer gelegd op de grondknallers omdat dit een negatiever beeld schetst.

Die belg over het Belgische vuurwerk vind ik iets wat overdreven..
Maar wat Lauren idd zegt over die Poolse troep, je (dronken) buurman zal het maar hebben..

Leuke vrouw trouwens die Lauren Verster :blink:

Ja, en alsof vuurwerkliefhebbers persee harde knallen willen.
Ik ben een enorme vuurwerkliefhebber, maar harder dan een nitraat hoeft echt niet voor mij...
erg jammer.

Vuurvent zit toch ook op dit forum? had wel een beetje verwacht dat die zich niet zo liet meeslepen om dit soort zware knallers af te steken. nu hebben zo'n beetje alle mensen die dit keken voor de zoveelste keer een oneerlijk beeld.

Hij doet het toch netjes in een land waar het mag. Zie het probleem niet. In maart is de helft van dit forum ook aan het knallen met shell-kitjes en andere knallers in Valencia.

Ik snap het probleem ook niet.

Hij is een freak.

Gaat stad en land af om van vuurwerk te genieten.

Gaat naar andere landen om te stoken.

Steekt geen illegaal in NL af of neemt het mee.

Dit ging puur en dan praat ik over het stukje 'vuurvent'over een liefhebber die vuurwerk afsteekt in een land waar je het kan krijgen en mag afsteken.

Het 1ste gedeelte ging nergens over. Het stukje vuurvent was leuk om te zien.

Andere freaks gaan ook naar Fallas enz enz. Zoeken een plein op en stoken ook los daar.

Maar goed ieder zal dit anders inzien denk ik.

Zo denk ik er ook over Densta, en die Man van CBF had makkelijk die nitraat kunnen afsteken, dan had Lauren ook kunnen zien, dat zo knaller weinig voorstelt in vergelijking met het spul uit Polen.

Ik snap het probleem ook niet.

Hij is een freak.

Gaat stad en land af om van vuurwerk te genieten.

Gaat naar andere landen om te stoken.

Steekt geen illegaal in NL af of neemt het mee.

Dit ging puur en dan praat ik over het stukje 'vuurvent'over een liefhebber die vuurwerk afsteekt in een land waar je het kan krijgen en mag afsteken.

Het 1ste gedeelte ging nergens over. Het stukje vuurvent was leuk om te zien.

Andere freaks gaan ook naar Fallas enz enz. Zoeken een plein op en stoken ook los daar.

Maar goed ieder zal dit anders inzien denk ik.

Er is ook niets mis mee, echter vergeet je dat er honderdduizenden mensen naar dit programma kijken, die ruk verstand hebben van vuurwerk.
Ze lieten enorm veel zwaar vuurwerk zien, en dat is gewoon niet goed voor het algemene beeld. wij hebben er verstand van maar zoals ik net al zei, de gemiddelde Nederlander totaal niet.

En dan die Belg erbij, man man man :bonk:
Die WILT gewoon dat het vuurwerk verboden wordt geloof ik...

Back
Bovenaan