Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net de aflevering teruggekeken en ik vond het wel meevallen! Eerlijk gezegd was het helemaal niet zo negatief op de Zware Klappers uit Polen na..
Quote van de dag: "Je kan met een hamer een spijker in de muur slaan, maar ook iemands hasses"
+1 voor de verkoper
Ik vond het een nette objectieve reportage waarbij de mensen met respect in beeld werden gebracht zonder ze van te voren een labeltje op te plakken.
Tsja, dan kun je vallen over het feit dat ook de illegale kant besproken wordt maar dat is nou eenmaal een kant die helaas ook bij het verhaal hoort.
Ik was allang blij dat onze grote vriend Ruben niet in beeld kwam. Leuk was het ook om eindelijk eens iemand op televisie te horen zeggen dat het telkens inperken van vrijheden leidt tot het opzoeken van de grenzen, zoals de psycholoog deed.
Was eerst best wel bang dat dit weer een van de vele uitzendingen ging worden waar alleen maar onzin werd uitgekraamt. Viel me heel errrug mee. Heb eigenlijk stiekum!!! wel genoten van die Lauren.![]()
Nou ik vond het wel meevallen met die sensatie. Waar ik van te voren en medefreaks met mij behoorlijk huiverig voor was. Misschien is schitterend een mooiere docu voor jou.Vanavond om 21:20 NPO 2.
Aanrader.
Nou ik vond het wel meevallen met die sensatie. Waar ik van te voren en medefreaks met mij behoorlijk huiverig voor was. Misschien is schitterend een mooiere docu voor jou.Vanavond om 21:20 NPO 2.
Aanrader.