Laatste stuiptrekkingen van Arno Bonte?!

Lol, zit even te kijken in mijn wijk in Utrecht.

Er zijn de afgelopen dagen geen knallen geweest en toch meldingen....?

Vreemd, verdacht of zijn er echte zeikerds in wijk.

Geloof me hier hoor je alles, van een dicht slaande vuilnisbak klep tot aan iemand die een autodeur hard dicht doet....

Zie dat 'nep' klachten worden gefilterd, ben benieuwd.. zou leuk zijn als er tienduizenden nep meldingen gedaan zouden worden, succes met filteren dan...

ik vond het al behoorlijk stil rond dat meldpunt .
Als dat punt dan toch weer gaat beginnen zijn ze wel aanzienlijk later dan de voorgaande jaren .
Want vorig jaar waren ze lang en breed uit actief bij mijn weten en nu moeten ze de site nog vernieuwen .

Lol, zit even te kijken in mijn wijk in Utrecht.

Er zijn de afgelopen dagen geen knallen geweest en toch meldingen....?

Vreemd, verdacht of zijn er echte zeikerds in wijk.

Geloof me hier hoor je alles, van een dicht slaande vuilnisbak klep tot aan iemand die een autodeur hard dicht doet....

Zie dat 'nep' klachten worden gefilterd, ben benieuwd.. zou leuk zijn als er tienduizenden nep meldingen gedaan zouden worden, succes met filteren dan...

Dat zou dan stil worden gehouden, dat kan je op je vingers natellen (als je er nog genoeg hebt :) )

Vind het wel bijzonder, wekenlang staat er 'Account Suspended', ze gooien de site toch open, maar nog niet helemaal gereset. Ze hebben nog geen media-aandacht gehad, en toch staan ze al op honderden stemmen. Hoe kan dit?

Vind het wel bijzonder, wekenlang staat er 'Account Suspended', ze gooien de site toch open, maar nog niet helemaal gereset. Ze hebben nog geen media-aandacht gehad, en toch staan ze al op honderden stemmen. Hoe kan dit?

Ze hebben de kaart zelf al een beetje gevuld. Ter aanmoediging, zeg maar.

Je zult de komende dagen merken dat er op steeds meer plekken op het platteland één melding verschijnt, zodat bij het zien van de kaart de indruk ontstaat dat het één grote puinhoop is in het hele land. Alles rood. Doet het goed in de (negatieve) beeldvorming , dat is waar het om gaat. De werkelijkheid telt dan niet meer, het gaat er om wat mensen denken.

Waar die meldingen vandaan komen? Het lijkt er al een paar jaar op dat er een postcodelijst van NL wordt afgewerkt, handmatig dan wel via software.

Zeer doortrapt allemaal. Maar ja, die Bonte heeft daarvoor geleerd. Is communicatie-adviseur, weet veel als het gaat om het manipuleren van zijn medemens.

Kan trouwens goed zijn dat het meldpunt dit keer zijn pijlen richt op het legale spul. De illegale knallers worden inmiddels stevig aangepakt, dat succes is binnen. Waar het nu om zou kunnen gaan, is een explosie aan meldingen vanaf 29-12 9 uur.

Die zien we noooit meer teruuuug.

nou dat is niet helemaal waar want hij is 2 weken geleden nog in 1 vandaag geweest .
dus hij is nog steeds aanwezig .
Als hij van het toneel zou zijn verdwenen dan zitten we alsnog met een erfenis van zijn gedachte goed .
dus helemaal weg zal hij echt niet zijn .

Toch is het wel een heel stuk rustiger in nog geen 250 uur meer voor oud en nieuw. Ik moet zeggen maar goed ook. Want heb me zo hard geïrriteerd aan de vent. :)

Back
Bovenaan