Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De geboren en getogen Rotterdammer is bezig aan zijn derde en laatste termijn als raadslid.
Het is ook zijn laatste termijn als raadslid. Als hij straks terug gaat naar het bedrijfsleven oid, heeft hij niet meer de middelen en de centen om campagnes op te starten.Waarom iedereen het feit dat Bonte geen plaatst op de kandidatenlijst van GroenLinks voor de Tweede Kamerverkiezingen aangrijpt als het einde van Bonte en de redding van de vuurwerktraditie ontgaat mij een beetje. De man is sinds 2005 politiek actief en heeft ook in 2006, 2010 en 2012 geen plek op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen gekregen.
Wél blijft dit figuur actief in de Rotterdamse politiek, waar ie altijd al zat, en zal ie vanuit daar blijven doen wat ie altijd al deed. Er veranderd dus in feite helemaal niets.
Dus ook daar gaat hij weg![]()
Eindelijk iemand die het bericht begrijpt. Hij heeft opnieuw geen verkiesbare plaats voor de Tweede Kamerverkiezingen gekregen. That's all.
Volgens ben je vergeten te lezen, dat hij bezig is met zijn laatste periode als raadslid in Rotterdam.
Ik bespeur in het artikel weldegelijk teleurstelling bij Bonte, zeker omdat hij door de fractie en door de achterban van Groenslinks op een vrijwel onverkiesbare plaats is gezet.
Kijk, tuurlijk zal hijblijven zeiken over vuurwerk, echter zal hij hier nu een ander platform hiervoor moeten gebruiken dan het politieke platform( media aandacht) die hij nu toch zijn beschikking heeft.
Ik zie deze 25ste plek als dat Bonte op een politiek zijspoor is gezet, wat best apart is gezien zijn politieke carriere.
http://vuurwerkoverlast.nl/ enkele dagen geleden was dit account nog "suspended"... Het lijkt erop dat deze toch ook weer terug gaat komen.
Wel later als voorgaande jaren, volgens mij?
De meldingen die er nu staan zijn nog van afgelopen jaar. Althans zo lijkt het
Dat dacht ik ook maar alleen de tussenstand is nog van vorig jaar. De grote knop bovenaan werkt weer en als je onderaan op de kaart klikt zie je alweer de landkaart met getallen.