Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet nu precies nog 10 uur wachten... mooie tijd om even lekker weg te slapen. VuurwerkOutletGroningen & freaks tot 13:00 vanmiddag!

Ik heb dat gestuiter niet meer zo. Wordt laatste jaren minder, grote jaren zijn wel geweest. Had hete maag door wat speciaalbier dus dff wat ijs gegeten. Nu weer bedje in, 5.30u wekker voor n werkdag + druk vw haalgedoe vanmoddag en ff Exclusive Pyroshow doorlonten vanaaf. Vrijwel geen werk, geen te knutselen doorlontprojecten ook dit jaar.

Haha vergeten dat dit topic er nog was. Een uur kunnen slapen, toen maar weer er uit gegaan. Ben er klaar voor!

zostrax ff bij vuurwerkoutlet Groningen geweest en de eerste bestelling is binnen:) het was weer lekker druk, de rij stond bijna bij de voordeur toen ik rond 1:15 vertrok:p heb me ogen weer uitgekeken wat sommige aan dozen hadden:p

Nou terug van eerste rit. Not Amused!
Rowy was top. BredaVW niet. Zie onder :

Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.

Nou terug van eerste rit. Not Amused!
Rowy was top. BredaVW niet. Zie onder :

Drama. Stond bijna niemand maar duurde een uur. G v d in augustus een spectacle100 en 120 besteld. Net ophalen... 'ja sorry meneer, de 100 heb ik niet is afgekeurd'. Ja dikke l#l de 2016 ja. Ik heb nog gemaild in augustus over productiedatum en werd netjes gemaild dat 2015 op voorraad was en geleverd zou worden. Nou kreeg hem mooi niet mee. Dat was dus de 1e en tevens laatste keer Breda.

Damn :mad:. Da's erg kut! Dat zou voor mij ook een dikke vette afknapper zijn, zouden mijn geld ook niet meer zien.

Zo maar even een uurtje liggen. Pitten zal wel niet lukken. Rond zeven uur richting kuiper. Heb er zin in! :D

Slapen lukt hier nog steeds niet dus ik heb de moed maar opgegeven. Nu hoop ik dat die maat van mij die mee gaat naar Mega vuurwerk Leeuwarden zo eerder wakker is, dan kunnen we gelijk gaan. Geen zin om nog 3uur te gaan irriteren in m'n bed haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan