Laatste stuiptrekkingen van Arno Bonte?!

Goed om te horen, minder media aandacht.
Ook al staat er een ander op, zo'n enge kwal als deze gozer ben ik liever kwijt dan rijk. :-)

reken er maar op dat hij vorig jaar met zijn gemanipuleerde website GroenLinks in een negatief daglicht heeft gezet.... wordt meteen afgestraft.

Lijstje met vuurwerkhaters. Vul aan indien nodig:

Arno Bonte
Ernst Faber
David Rietveld
Pieter Broertjes Burgemeester van Hilversum
Johan Meijering (Stichting Staakt het Vuren)

Het is Arno Bonte (38) niet gelukt om een verkiesbare plaats af te dwingen op de kandidatenlijst van GroenLinks voor de Tweede Kamerverkiezingen.

635909947146841652682455648_tumblr_mhbjndCN3T1rlx9l7o1_400.gif

Bonte kreeg onder meer landelijke bekendheid vanwege zijn strijd tegen het afsteken van vuurwerk.

Hahah, totdat zijn meldpuntje keihard onderuit werd gehaald met al die valse meldingen :D

Lijstje met vuurwerkhaters. Vul aan indien nodig:

Arno Bonte
Ernst Faber
David Rietveld
Pieter Broertjes Burgemeester van Hilversum
Johan Meijering (Stichting Staakt het Vuren)

Tjeerd de faber
Pieter van Vollenhoven
Ad nieuwdorp
Agent met de flaporen
Ruben Woudsma.

Ik heb arno bonte dit jaar ook nog niet over vuurwerk gehoord.

En al slaat hij compleet door in zijn anti-vuurwerk kruistocht. Waarbij hij altijd maar dezelfde argumenten en trucjes gebruikt.

Het is wel een goede politicus, eerlijk is eerlijk.

Heel goed nieuws dit,deze man heeft jaren het zelfde praatje gehouden met volop gelieg en bedrog.
Denk dat ze hem door hebben,al is heel GroenLinks niks beter.

of die een goede politicus is weet ik niet,lijkt me niet anders was die wel hoger op de kandidatenlijst gekomen. :p :D :bye:

Hij zal met zijn leven verder moeten gaan als een veteraan. De oorlog tegen de vuurwerktraditie heeft hij verloren.

Laatst bewerkt:
mijn hart heeft net een sprongetje gemaakt van blijdschap .
hij wou veel te graag in de belangstelling staan .

Erg verstandig geweest om hem juist niet te kiezen .
helaas zitten we nu wel met een vervelende erfenis opgescheept waar we nodig van af moeten .

Pfffffff wat een goed gevoel zeg
van mij mag hij regelrecht door de afvoer put

Back
Bovenaan