Laat van je horen bij VVD en CDA

Geachte heer Ziengs,

'Die rommel'. Zo noemt de minister-president van dit land, de lijsttrekker van de VVD en jarenlang boegbeeld van Uw partij, vuurwerk dat sinds jaar en dag legaal is in Nederland. https://www.nu.nl/284331/video/premier-rutte-legt-uit-wat-het-vuurwerkverbod-inhoudt.html

Denkt U dat U nog geloofwaardig bent als U probeert de indruk te wekken dat de vuurwerktraditie bij de VVD in veilige handen is? Dat U het erg vindt dat extreem links probeert alle leuke dingen van de mensen af te pakken, zoals U vorige week nog zo dapper riep? Tsjonge, wat een blunder van Uw baas. Dit gaat U veel stemmen kosten in maart 2021, er zijn zeer veel vuurwerkliefhebbers in dit land. Wilders en Baudet lachen zich de ballen uit de broek.

Ik ga mij de komende tijd met hart en ziel inzetten om zo breed mogelijk uit te dragen dat U (c.q. de VVD) een wolf in schaapskleren bent.

Met vriendelijke groet,

Fegefeuer
Sjonge jonge, wat een mail zeg.. ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte.

Nog geen antwoord mogen ontvangen, jij wel Daniel?

Vind het opmerkelijk, want bij voor de VVD positieve mails in de afgelopen tijd kwam de reactie bijna altijd onmiddellijk.

Als ik eerlijk mag zijn snap ik dat ook wel in een geval als dit, wat een aanvallende en rare mail. Ballen uit de broek lachen, nee dit is niet de meest sterke mail en helpt ook niets vermoed ik.

Wil je graag je mening laten horen dan moet je dat vooral doen, maar doe dit wel netjes en met feiten.

Emotie jongens, er zit emotie in, niet raar gezien de rollercoaster van de afgelopen week. Neem fegefeuer dan ook niks kwalijk, wij weten allemaal, dat hij bij de media-onderwerpen, fanatiek en zijn best doet.

Of de mail nu netjes of iets minder netjes is, ze antwoorden niet. Op de mails die ik naar alle kamerleden heb gestuurd 2x (eerste namens de winkel, tweede namens mijzelf, totaal dus 300 mailtjes) heb ik wel geteld van een (1!) kamerlid, de heer van Haga, een persoonlijk antwoord gehad. Voor de rest wat automatische replies en standaard antwoord van D66 en SP. De rest houdt zich stil, omdat ze geen goed beargumenteerd verhaal kunnen neerleggen.

Mijn mails waren netjes, maar duidelijk. Die van Haga reageerde op mijn tweede mail dat hij al een mail van mij had gezien. Dat was er blijkbaar een die wel bleef hangen. Dat is dus voor 149 van 150 veel te confronterend. Die lui bedrijven daar simpelweg nog altijd achterkamertjes politiek. Dat verandert niet. Alles om op je stoeltje te kunnen blijven zitten.

Haga is anders ook een dikke nsb-er aan het worden die denkt volgend jaar genoeg stemmen te krijgen.
Voor de rest zal geen enkele politica zich nog geroepen voelen om te antwoorden op de mails.
Je kunt je woede, frustratie en verdriet beter sturen naar de branche die in mijn ogen afgeloepn jaren heeft gevaalt en nu zichzelf de nek omdraaien met hun ja geknik

Denk dat veel winkeliers gewoon niet bezig zijn zoals wij etc. Ik zag er eentje die op de site had staan dat het jammer was dat shocks verboden waren en een vervanger op de markt plaatste. Natuurlijk is het verlies van shocks erg. Maar steeds maar dom toegeven en nooit samenkomen om het vuurwerkverbod tegen te gaan zie je bijna niet! Ze staan er niet bij stil...

Back
Bovenaan