RandomDaniel
VWC lid
Nog geen antwoord mogen ontvangen, jij wel Daniel?
Vind het opmerkelijk, want bij voor de VVD positieve mails in de afgelopen tijd kwam de reactie bijna altijd onmiddellijk.
Nee ik heb ook nog niks ontvangen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vind het opmerkelijk, want bij voor de VVD positieve mails in de afgelopen tijd kwam de reactie bijna altijd onmiddellijk.
Sjonge jonge, wat een mail zeg.. ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte.Geachte heer Ziengs,
'Die rommel'. Zo noemt de minister-president van dit land, de lijsttrekker van de VVD en jarenlang boegbeeld van Uw partij, vuurwerk dat sinds jaar en dag legaal is in Nederland. https://www.nu.nl/284331/video/premier-rutte-legt-uit-wat-het-vuurwerkverbod-inhoudt.html
Denkt U dat U nog geloofwaardig bent als U probeert de indruk te wekken dat de vuurwerktraditie bij de VVD in veilige handen is? Dat U het erg vindt dat extreem links probeert alle leuke dingen van de mensen af te pakken, zoals U vorige week nog zo dapper riep? Tsjonge, wat een blunder van Uw baas. Dit gaat U veel stemmen kosten in maart 2021, er zijn zeer veel vuurwerkliefhebbers in dit land. Wilders en Baudet lachen zich de ballen uit de broek.
Ik ga mij de komende tijd met hart en ziel inzetten om zo breed mogelijk uit te dragen dat U (c.q. de VVD) een wolf in schaapskleren bent.
Met vriendelijke groet,
Fegefeuer