Laat van je horen bij VVD en CDA

En hoe zit het met de PVV van Wilders? Ik hoor helemaal niets over wat Wilders er van vindt.
Ik ga ervan uit dat Wilders zelf ook voor het behoud is van al onze tradities, Sinterklaas, Zwarte Piet, Kerst, Pasen, de paasvuren bovendien is hij ook fel tegen de 100km/u-regel, als het aan hem ligt blijft het gewoon 130 en hij is zelfs voor 140km/u. Ik ben zelf een PVV-stemmer, dus vandaar.

En hoe zit het met de PVV van Wilders? Ik hoor helemaal niets over wat Wilders er van vindt.
Ik ga ervan uit dat Wilders zelf ook voor het behoud is van al onze tradities, Sinterklaas, Zwarte Piet, Kerst, Pasen, de paasvuren bovendien is hij ook fel tegen de 100km/u-regel, als het aan hem ligt blijft het gewoon 130 en hij is zelfs voor 140km/u. Ik ben zelf een PVV-stemmer, dus vandaar.

Zij zijn onberekenbaar. Het is gewoon een lege partij van boze mensen, er zitten ook een paar hondtokkies in en afgelopen jaar riep kamerlid Helder ook op tot een verbod.
Zover heeft alleen FVD zich uitgesproken om ons te verdedigen.

CDA en VVD zijn verdeeld tot op het bot, landelijk staat voor de traditie maar lokaal stemmen ze allen voor een verbod. Lekker eenlijnig die clubjes.

Nou ,'

Van de vvd hoef je het dus ook niet te hebben.
In dordrecht zit er een vvd burgemeester, heel verhaal geschreven en krijg dit antwoord terug:

Dank voor uw vraag. Ik pleit voor een landelijk verbod en daarnaast een Europees verbod. Dat laatste zal langer duren.

Hartelijke groet,

Wouter Kolff
Burgemeester Dordrecht

Dus.........

Nou ,'

Van de vvd hoef je het dus ook niet te hebben.
In dordrecht zit er een vvd burgemeester, heel verhaal geschreven en krijg dit antwoord terug:

Dank voor uw vraag. Ik pleit voor een landelijk verbod en daarnaast een Europees verbod. Dat laatste zal langer duren.

Hartelijke groet,

Wouter Kolff
Burgemeester Dordrecht

Dus.........

Zou je je verhaal hier willen delen? Ik ben gewoon benieuwd.

Gaat dat om F4-knalwerk, en eventueel F3 knal? Of om een totaalverbod?

Gaat dat om F4-knalwerk, en eventueel F3 knal? Of om een totaalverbod?
Als hij f3 en f4 knallers gaat verbieden is het gelijk afgelopen met dat gezeik en gezeur. Mijn stem heeft ie, oprotten met die nitraten en cobras

Europees verbod is een illusie. Nederland is z'n beetje het enige land dat er last van heeft. Hooguit doet belgie ook nog wat tegen vuurwerk maar dat is het wel.

De politiek zijn net windvangers elke keer een andere kant op,toch hadden ze van de drooglegging iets kunnen leren een verbod gaat niet werken

Interessant verhaal om door te sturen naar alle Kamerleden in dit land:

https://www.trouw.nl/binnenland/bur...gefrustreerde-mensen-niet-alles-af~b222ccca/?

De mailadressen van die 150 wijze mannen en vrouwen vind je hier: https://www.tweedekamer.nl/kamerleden_en_commissies/alle_kamerleden

De namen van de vuurwerkwoordvoerders vind je hier, onder het kopje Deelnemers: https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2020A05210

De lijsttrekker van de VVD, het jarenlange boegbeeld van deze partij, heeft het over die rommel als hij vuurwerk bedoelt.

https://www.nu.nl/284331/video/premier-rutte-legt-uit-wat-het-vuurwerkverbod-inhoudt.html

Ik zou zeggen: blaas even stoom af en stuur een mailtje naar [email protected]

Verwijs even naar de uitspraak van de minister-president en laat vervolgens weten op welke partij je (zeker niet) stemt in maart 2021. Vinden ze daar echt niet leuk.

Ik heb mijn mail naar deze hypocrietenpartij-met-verborgen-agenda inmiddels verstuurd.

Geachte heer Ziengs,

'Die rommel'. Zo noemt de minister-president van dit land, de lijsttrekker van de VVD en jarenlang boegbeeld van Uw partij, vuurwerk dat sinds jaar en dag legaal is in Nederland. https://www.nu.nl/284331/video/premier-rutte-legt-uit-wat-het-vuurwerkverbod-inhoudt.html

Denkt U dat U nog geloofwaardig bent als U probeert de indruk te wekken dat de vuurwerktraditie bij de VVD in veilige handen is? Dat U het erg vindt dat extreem links probeert alle leuke dingen van de mensen af te pakken, zoals U vorige week nog zo dapper riep? Tsjonge, wat een blunder van Uw baas. Dit gaat U veel stemmen kosten in maart 2021, er zijn zeer veel vuurwerkliefhebbers in dit land. Wilders en Baudet lachen zich de ballen uit de broek.

Ik ga mij de komende tijd met hart en ziel inzetten om zo breed mogelijk uit te dragen dat U (c.q. de VVD) een wolf in schaapskleren bent.

Met vriendelijke groet,

Fegefeuer

Naast Ziengs aan nog een stuk of tien Kamerleden van de VVD gestuurd. Wie er volgt.

Nog geen antwoord mogen ontvangen, jij wel Daniel?

Vind het opmerkelijk, want bij voor de VVD positieve mails in de afgelopen tijd kwam de reactie bijna altijd onmiddellijk.

Back
Bovenaan