grensknaller
VWC lid
Ik vind het helemaal prima. Als het maar de lucht in gaat en ik vind het zelf ook leuker vanaf een afstandje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
helemaal herkenbaar ,heb verleden jaar alleen maar continu staan door te stoken ,de ene box aangestoken en ondertussen de volgende voorbereiden ,flappen eraf en zo en dan mis je zelf toch een hoop van het vuurwerk uiteindelijk ,toeschouwers genieten ervan zo zonder tussenpauzes maar je mist zelf een hoop ,vooral aan plezier en genot.Ik vind het helemaal prima. Als het maar de lucht in gaat en ik vind het zelf ook leuker vanaf een afstandje.
Vind het altijd wel lekker als iemand anders een keer wat afsteekt. Dan kan ik ook rustig van een wat grotere afstand kijken. Heb er zelfs wel eens aan gedacht om sommige dozen met lont te verlengen zodat ik de tijd heb om een stuk verder er vanaf te staan. Ook weleens schietkistjes geprobeerd. Maar dat was niet zo,n succes. Ging de helft maar af.
Doe ik ook altijd of een sterretje dat geeft nog wat meer tijd.Een makkelijke oplossing wellicht: knoop een CAT.1 knetterlint aan je lont en je hebt zo een paar seconden erbij.
In de meeste gevallen is dit prima om genoeg afstand te nemen.
En je kan er altijd 2 of meer knopen.![]()
Doe ik ook altijd of een sterretje dat geeft nog wat meer tijd.