Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ow, ik snap het wel hoor.. stel, je besteld 12 compounds, 15 cakes en 10 fonteinen.. je neemt dat allemaal onder de arm en gooit je auto vol. Mensen kunnen daar soms vreemd van op kijken.. dus ik vind het niet heel vreemd.Apart, laadschaamte? Geen idee waarom je daar over na zou denken...
Heeft niemand last van Ben je van Editie nl ofzo ?Het kopen/ophalen van vuurwerk blijft een van de meest mooie dagen van het jaar maar kennen jullie ook een soort van laadschaamte? Zoals bij een ander topic al besproken is het best spannend bij de verkooppunten als die te grote bestelling toch goed verdeeld moet worden of dat je toch net even meer dan 25kg inlaad.
Persoonlijk heb ik meer last van het weer uitladen op de plaats van bestemming..
kijken de buren mee? Is er net iemand die langs fietst of loopt die lid is van de vuurwerkhatergroep en met alle liefde je verraadt bij de politie? Vaak zitten deze dingen meer in je eigen hoofd met het uitladen maar toch..
Ervaren jullie dit ook ? Of juist helemaal niet.
Dat is wat je zou moeten denken in een land met een normale samenleving, maar er lopen in nederland enorm veel mensen rond die zich niet met hun eigen zaken kunnen bemoeien ook al weten ze niks van de regels af. Ik weet niet meer van wie dat verhaal was, maar iemand had ooit is de politie op zijn dak gekregen omdat hij werd gespot met een kartonnen doos waar 1.4g op stond, terwijl er alleen maar cat 1 vuurwerk in zat.Had vorig jaar wel stress bij het uitladen en uitstallen van de collectie. Er hoeft maar 1 zenuwachtige voorbijganger het oranje symbooltje te zien en de politie te bellen… maar misschien ben ik een beetje paranoïde haha
Precies dat bedoel ik dus. De gemiddelde burger heeft nul verstand van vuurwerk. Die ziet een bruine doos met een oranje ruit en denkt gelijk dat het illegaal is, of dat het Enschede 2.0 zal worden. Daarom kan je dus maar beter voorzichtig zijn...Dat is wat je zou moeten denken in een land met een normale samenleving, maar er lopen in nederland enorm veel mensen rond die zich niet met hun eigen zaken kunnen bemoeien ook al weten ze niks van de regels af. Ik weet niet meer van wie dat verhaal was, maar iemand had ooit is de politie op zijn dak gekregen omdat hij werd gespot met een kartonnen doos waar 1.4g op stond, terwijl er alleen maar cat 1 vuurwerk in zat.