Kuiper Koekange

Zo ik ben weer arm ! Had niet door dat ook wolff online was, wss heeft iemand voor een verdomd mooi prijsje de cruel traction weggekaapt :p

Ben nu wel klaar met bestellen voor dit jaar.

Ben er klaar mee. Heb al 10 bestellingen geannuleerd zien worden omdat het niet meer op voorraad was. Was gewoon allemaal nog op voorraad toen ik keek. Helaas, dat wordt denkik geen Kuiper voor mij.

Vandaag besteld:

Garden of Eden 2.0 1
Gate of Heaven 1 12
Gate of Heaven 2 4
Gate of Heaven 3 2
Gate of Heaven 4 2
New Moon 1
Sweet Blossom 1
Sirens Salvo 1
Sirens 1
Rampage 2
Neon 2
Galaxy Collision 1
Knock Down 10

Wolff:

Fuego 5
Duro 3
Heroes 1
Cruelty 2
Heavy 5 1
Stars over Paris 2
Concerto Rosso 2
Threesome 1
Road Riot 1

Meh weer te laat met toevoegen en afrekenen.

Waar je vorig jaar rustig kon shoppen de gehele maand lang is niks meer van over helaas. Na 2 maanden nog niks kunnen bestellen wat ik op me lijstje had staan. Helaas is de bestelling voor koekange tot nu toe 1 grote flop en niet wat ik hoopte zoals vorig jaar. Begin te twijfelen of volgende maand wel kan slagen nu. nog 1 keer proberen en anders maar ergens anders zien te slagen aangezien de tijd en afstand wel de moeite waard moet zijn.

Voor de snelle Jelles die al geslaagd zijn met inslaan. De service is top bij kuipers dus hopen dat zelf ook slaag volgende maand,

En hophop weer een maandje wachten dan maar.

Meh weer te laat met toevoegen en afrekenen.

Waar je vorig jaar rustig kon shoppen de gehele maand lang is niks meer van over helaas. Na 2 maanden nog niks kunnen bestellen wat ik op me lijstje had staan. Helaas is de bestelling voor koekange tot nu toe 1 grote flop en niet wat ik hoopte zoals vorig jaar. Begin te twijfelen of volgende maand wel kan slagen nu. nog 1 keer proberen en anders maar ergens anders zien te slagen aangezien de tijd en afstand wel de moeite waard moet zijn.

Voor de snelle Jelles die al geslaagd zijn met inslaan. De service is top bij kuipers dus hopen dat zelf ook slaag volgende maand,

En hophop weer een maandje wachten dan maar.

Precies hetzelfde hier. Zeer vervelend om te zien dat de betaling weer niet is gelukt. Moet er wel 1,5 uur voor rijden en ga niet voor een bestelling van 40 euro..

Volgende keer niet rustig gaan shoppen maar in je mandje gooien wat je zeker wilt hebben, afrekenen en daarna rustig kijken wat er nog meer is. Zo doe ik dat tenminste.

Volgende keer niet rustig gaan shoppen maar in je mandje gooien wat je zeker wilt hebben, afrekenen en daarna rustig kijken wat er nog meer is. Zo doe ik dat tenminste.

Zo deed ik dat precies ook. Had de New moon, GoH 1, Road Riot en Swirling Daisy erin gegooit. Iedere keer eentje weg, zodat de bestelling werd afgebroken. Gooi ik dat product er niet in, is het andere weer niet op voorraad etc..

ik heb het zelf niet ander ervaren als vorige maand en vorig jaar je moet er heel snel bij zijn en heel snel betaalt hebben anders ben je echt de ...
enigst wat mij op viel is dat de aantal te kopen artikelen nog niet achter de naam staat in het rood ik kijk hier altijd naar kan ik makkelijk zien welke merk te koop is

ik heb het zelf niet ander ervaren als vorige maand en vorig jaar je moet er heel snel bij zijn en heel snel betaalt hebben anders ben je echt de ...
enigst wat mij op viel is dat de aantal te kopen artikelen nog niet achter de naam staat in het rood ik kijk hier altijd naar kan ik makkelijk zien welke merk te koop is

Klopt maar sneller wat ik deed kan ik niet helaas hahaha. Toch bedankt voor het aanbod Kuiper, prima in orde.

Precies hetzelfde hier. Zeer vervelend om te zien dat de betaling weer niet is gelukt. Moet er wel 1,5 uur voor rijden en ga niet voor een bestelling van 40 euro..

Mijn ervaring is dat je als je met de maandacties niet slaagt je bij kuiper tegen het einde van het jaar ook gewoon erg goede prijzen krijgt. Zo krijg je ze niet overal namelijk. Dus bij een bestelling van 40 euro zal het vast niet blijven ;-)
greetzz

Mijn ervaring is dat je als je met de maandacties niet slaagt je bij kuiper tegen het einde van het jaar ook gewoon erg goede prijzen krijgt. Zo krijg je ze niet overal namelijk. Dus bij een bestelling van 40 euro zal het vast niet blijven ;-)
greetzz

Klopt hoor, heb het vorig jaar ook meegemaakt met én maandacties én later in het jaar. Alleen is het wel zo dat je nu de echte klappers kunt maken, en later in het jaar de nieuwe producten met korting pakt. Vind het gewoon jammer dat er nu amper wat overblijft, maar helaas. Ik zal in de latere maanden ook zeker kijken hoor!

Toevallig nog mensen uit omgeving twente die een plekje in de auto over hebben voor mij (of mijn bestelling willen meenemen) tijdens de afhaaldagen?

Pfff, ook weer hopeloos te laat. Had ook niet door dat Wolff er ook bij zat totdat ik het hier op het forum zag. Maar goed, volgende maand beter hoop ik ...

Ook ik heb mijn eerste bestelling maar weer eens geplaatst ^^
Ook heb ik eventueel nog wel een plekje vrij in de auto,
Ik rijd vanuit harderwijk.

Zo! op de valreep toch nog even een kleine bestelling gedaan. Kon die fire flower niet laten gaan. Verder nog een Dutch Delight en curious meegepakt voor leuke prijsjes. Hoelaat komt de volgende maandactie online?

Zo! op de valreep toch nog even een kleine bestelling gedaan. Kon die fire flower niet laten gaan. Verder nog een Dutch Delight en curious meegepakt voor leuke prijsjes. Hoelaat komt de volgende maandactie online?

morgen tussen 20.00 en 21.00

ik zit er al klaar voor ha ha

Oeps, zo te zien staat er al het e.e.a. online van Rubro, sterker nog volgens mij is alweer aardig wat uitverkocht. In ieder geval maar even 2 cakes meegepakt welke ik erg graag wilde....
Bedankt weer voor de actie!

Back
Bovenaan