Kuiper Koekange

Beetje weinig informatie hier welk merk e.d. vergeleken met vorig jaar! Maar zoals ik Kuiper heb leren kennen vorig jaar zal het wel goed komen! Beetje op t laatste moment, dat wel:p

Haha, dat is puur om de spanning er een beetje in te houden.

Maar om onduidelijkheid te voorkomen zal ik bij deze wat meer toelichting geven.

Maandacties 2015

Lees de onderstaande tekst en voorwaarden goed door. PM's met vragen waarop de antwoorden in deze tekst te vinden zijn zal ik in veel gevallen niet beantwoorden.

April 2014 is Kuiper Koekange gestart met de succesvol te noemen maandacties. Wij geven dit graag een vervolg, daarom zullen ook in 2015 de maandacties weer plaatsvinden. De actie start dit jaar op 1 juni.
De actie houdt, net als afgelopen jaar, in dat men X% korting krijgt op artikelen. Welke artikelen dit zijn zal per maand anders zijn, vandaar ook de naam maandacties. In tegenstelling tot vorig jaar zullen we niet om 00.00uur online gaan met de actie-artikelen, maar tussen 20.00u en 21.00u (op de 1e van de maand, niet de laatste dag van de maand ervoor).

- De actie is niet geldig in combinatie met andere acties. Dat wil zeggen dat de gratis cakes NIET van toepassing zijn.

- Over prijzen wordt NIET gespeculeerd, ook niet wanneer men een volledige kartoninhoud bestelt.

- Tijdens de maandacties wordt de restvoorraad verkocht. Bepaalde artikelen zijn zéér beperkt voorradig. Hier geldt dat wie het eerst komt, het eerst maalt en op ook echt op is. Hierover wordt niet gespeculeerd.

- Voorraad en prijzen onder voorbehoud van typ- of zetfouten. Bij het niet leverbaar zijn van een besteld artikel nemen wij contact op met de koper om tot een schappelijke oplossing te komen.

- Wie om wat voor reden dan ook een maand heeft misgelopen kunnen wij NIET alsnog de actieprijzen van de betreffende maand aanbieden. Zij zijn genoodzaakt het betreffende artikel na afloop van de maandacties in de reguliere (freak)voorverkoop te bestellen.

Laatst bewerkt:
Bedankt Johan! Ik zat al te stressen dat ik dan op moest blijven tot 0:00 haha, kan ik mooi eerder me nest in! We gaan weer beginnen!

Hoezo niet om 0:00 uur!!!
De gene die het echt willen blijven wel wakker. Nu mis ik mooi de boot als het tussen 20:00 en 21:00 uur start.

Ik baal van deze ontwikkeling, maar veel geluk aan de andere.

De gene die het echt willen blijven wel wakker. Nu mis ik mooi de boot als het tussen 20:00 en 21:00 uur start.

Dat vind ik ook jammer, maar helaas zal het nooit lukken om iédereen tevreden te stellen. 00.00 voor mij dit jaar ook minder goed haalbaar. Daarnaast was vorig jaar 00.00u voor het gros van de mensen te laat, omdat volgende dag gewoon vroeg de wekker ging. Het nieuwe tijdstip zal de meeste mensen tijd geven om rustig te kijken en dezelfde avond nog te bestellen, in plaats van af te wachten tot de volgende dag en dan teleurgesteld te worden.

Niet ***lig bedoeld, maar als het jou toevallig beter uit komt wilt het niet zeggen dat dat voor iedereen zo is:)

voor mij had het niet uit gemaakt of het op 00.00 was gebleven terwijl de wekker om 5 uur ging
enigste waar ik nu bang voor bent is dat alles nog sneller verkocht is
( vorig jaar gebeurde ook wel eens dat je winkel wagen half leeg is toen je wilde betalen )

maar mijn lijst is af en heb er zin in :D:p

krijgen we van te voor te horen welk merk er komt of word dat een verassing
( weet even niet meer hoe dat vorig jaar ging )
en komt het bij de op=op link te staan of bij het merk zelf

voor mij had het niet uit gemaakt of het op 00.00 was gebleven terwijl de wekker om 5 uur ging
enigste waar ik nu bang voor bent is dat alles nog sneller verkocht is
( vorig jaar gebeurde ook wel eens dat je winkel wagen half leeg is toen je wilde betalen )

maar mijn lijst is af en heb er zin in :D:p

krijgen we van te voor te horen welk merk er komt of word dat een verassing
( weet even niet meer hoe dat vorig jaar ging )
en komt het bij de op=op link te staan of bij het merk zelf

Het zal gewoon onder het betreffende merk komen te staan, evenals onder de betreffende productgroepen (cakes onder cakes, pijlen onder pijlen enz.)

zo dat gaaat snel die cross is er meteen niet meer
even een vraag de lion bij pangu is de enigste die niet is afgeprijst klopt dat

Back
Bovenaan