Kuiper Koekange

Prima prijzen en de bestelling klopte! Eén cake bleek niet leverbaar, maar daarvoor in de plaats twee prima vervangers gekregen.

Alleen ik heb vanmorgen helaas een half uur moeten wachten tot ik mijn bestelling kreeg nadat de bon was ingeleverd... Ik denk dat het beter zou zijn om een ophaalsysteem in te voeren à la Valk Nijverdal, dat werkt naar mijn mening toch beter.

Overigens heeft Kuiper wel een klasse assortiment!

Mag ik vragen hoe ons ophaalsysteem volgens jou beter kan? Wij staan altijd open voor ideeën / suggesties

kom net bij kuiper vandaan 1e bestelling opgehaald. kleine 20 minuten moeten wachten voor ik het had. Geen probleem want hoef toch pas in de loop van de middag bij volgende adres te zijn. Maar ik denk dat het afhalen vlotter gaat wanneer men de bestellingen die via internet zijn gedaan helemaal apart van de losse verkoop doet. Nu heb je alles in 1 ruimte, en mensen die via de losse verkoop bestellen leveren hun papiertje in, komt in een bak, mensen met een internet bestelling leveren hun papier in, komt in dezelfde bak. en dan word die bak af en toe geleegd en zo de bestellingen opgehaald. De internet bestellingen zijn neem ik aan al allemaal klaar, dus zou het voor hun stukken sneller gaan als ze het in een aparte ruimte af kunnen halen lijkt mij. Zo doen ze het bij valk ook. Vuurwerkperdoos beststellingen via de zijkant van de winkel. internet bestellingen in de winkel en losse verkoop een aparte ruimte ook aan de zijkant van de zaak. Verder alles in 1x goed. naja kreeg de Gold Rush ipv de Shock Syndrome, maar had er al rekening mee gehouden dat ze die niet zouden hebben. Dus niet moeilijk over gedaan.

ik zeg, bedankt maar weer voor dit jaar en tot volgend jaar.

PS. wat ik ook netjes vond is dat de kooien om de royal celebration en de golden power al verwijderd zijn. Dat vind ik prima service!

Kooien er afhalen lijkt mij niet meer als normaal.
Deel van je verhaal klopt, alleen zodra het bakje geleegd wordt verdeelt deze persoon ze in 2 groepen, ene deel legt die in de inpakkluis in zodat het ingepakt wordt(losverkoop). andere deel geeft die aan de mannen van de internet bestellingen die vervolgens het pakket uit de bunkers halen.

Zo de rust is wedergekeerd. Iedere ochtend vroeg uit bed, omdat het ook voor mij zeker een uur rijden is. Ik heb weer genoten van de verkoopdagen en het doet me goed om de veelal positieve reacties te lezen. Uiteraard was het ook de insteek om het iedereen naar wens te maken en ik denk dat we daar dit jaar, ondanks dat het moeizaam op gang is gekomen, best in geslaagd zijn. Er zijn nog vele punten van verbetering voor dit jaar, maar goed, als er geen verbeterpunten zijn blijf je stilstaan en dat is ook niet de bedoeling.

Alle freaks (en minder-freaks) die dit jaar bij Kuiper gekomen zijn, bedankt hiervoor! Leuk om weer wat nieuwe gezichten bij sommige namen te zien. Ik kijk weer uit naar het volgende seizoen :D

Ik kan me volledig aansluiten bij wat Johan schrijft!

Het was keihard werken, maar elke druppel zweet was het het wel waard. Geweldige sfeer, leuke collega's en de hele dag met je handen in het vuurwerk en mensen blij maken met mooie producten.

We gaan binnenkort evalueren en komen volgend seizoen weer keuhard terug!

Iedereen die bij Kuiper geweest is, bedankt daarvoor en hopelijk tot volgend jaar!!!

Laatst bewerkt:
Dit jaar ook weer mijn vuurwerk ingeslagen bij Kuiper en het is mij uitstekend bevallen. Er zijn de nodige verbeteringen doorgevoerd en dat was te merken. De website is gemoderniseerd en overzichtelijker geworden, de bestellingen staan allemaal keurig netjes ingepakt en de afhaalruimte is ruim van opzet.
Voorgaande jaren ging ik altijd naar meerdere winkels maar met dit assortiment is dat niet meer nodig. Een paar artikelen waren er (nog) niet maar daar mocht ik zonder gezeik een paar waardige vervangers voor uitzoeken. Ook over een leuke freakkorting bij een grote besteding wordt niet moeilijk gedaan.
Johan, Maarten, Vincent, Ajo en de rest van het personeel bedankt voor de prima service, de mooie demo, de koffie, de glühwein en de oliebollen en tot eind dit jaar maar weer :biertje:

Na wat onduidelijkheid in het begin, ben ik toch weer zeer tevreden bij kuiper weg gekomen net zoals de jaren ervoor. Ook zeker weer een leuke korting gekregen en zie er weer naar uit om dit jaar weer te bestellen.

Inmiddels zijn we alweer 7 dagen dichter bij 2015. Wat gaan de dagen toch weer snel.
Daarom nog; iedereen de beste wensen voor 2014.:)

Uiteraard gaan wij dit jaar weer leren van onze fouten, en deze verbeteren. Binnenkort hier vergadering over, hoe deze veranderingen het beste doorgevoerd kunnen worden.

Ook naar het ophaalsysteem gaat gekeken worden, want heb hier inmiddels vele goede tips over ontvangen. Als dit ook de optimale toepassing voor ons is, moet nog naar gekeken worden.

Afgelopen jaarwisseling nog top producten gezien van importeurs die wij niet hebben? tip het ons, en wij zullen dan ook proberen deze producten komend jaar aan te bieden.

Evolution Fireworks en Nameless Fireworks/Zen zou wel een mooie aanvulling zijn op het bestaand assortiment.

Evolution Fireworks en Nameless Fireworks/Zen zou wel een mooie aanvulling zijn op het bestaand assortiment.

ZEN is van het zelfde bedrijf als Rubro, hier hebben we wel na gekeken alleen gaf ons niet de WOW factor.
Evulution fireworks gaan wij zeker mee proberen koffie te drinken dit jaar:)

OOk ik ben er dit jaar geweest, wel is maar geen korting ontvangen, omdat we "maar" besteld hadden voor 229 euro. Maar goed, dat is niet erg. Het was 1 van de 6 winkels waar ik besteld heb/had en vond Kuiper qua snelheid juist 1 vd beste. Verder vond ik het assortiment zeer breed en goed! Ook de oliebollen kraam had prima oliebollen(ook niet geheel onbelangrijk! Wat wel een nadeel voor ons was, dat we de auto niet kwijt konden ondanks de vele parkeerplaatsen, vlakbij de winkel.
Echter ook geen groot dillemma, het was gewoon goed druk en een stukje wandelen kan geen kwaad.

Ik keer hier volgend jaar zeker weer terug.

OOk ik ben er dit jaar geweest, wel is maar geen korting ontvangen, omdat we "maar" besteld hadden voor 229 euro. Maar goed, dat is niet erg. Het was 1 van de 6 winkels waar ik besteld heb/had en vond Kuiper qua snelheid juist 1 vd beste. Verder vond ik het assortiment zeer breed en goed! Ook de oliebollen kraam had prima oliebollen(ook niet geheel onbelangrijk! Wat wel een nadeel voor ons was, dat we de auto niet kwijt konden ondanks de vele parkeerplaatsen, vlakbij de winkel.
Echter ook geen groot dillemma, het was gewoon goed druk en een stukje wandelen kan geen kwaad.

Ik keer hier volgend jaar zeker weer terug.

Beste Jrvuurwerk, fijn dat het je zo goed beviel. en wij heten je volgend jaar graag weer welkom. Helaas hebben wij bij kuiper een scheidingslijn voor freaks en consumenten moeten trekken. Dit omdat wij normaal al erg scherp geprijst zijn en al bij elke 100 euro een gratis cake t.w.v circa 45 euro cadeau doen. Daardoor is het gemiddelde bestedings bedrag van de "normale" consument hoger komen te liggen.
Helaas kunnen wij niet al onze klanten korting geven, omdat het dan gewoon weg niet meer uit kan. Daarom hebben wij besloten om de scheidingslijn bij 400 euro te leggen. wij hopen dat je hiervoor begrip hebt.

Echter deze opbouwende kritiek zullen wij meenemen in onze volgende vergadering, en gaan kijken als we dit wellicht dit jaar kunnen veranderen.

Beste Jrvuurwerk, fijn dat het je zo goed beviel. en wij heten je volgend jaar graag weer welkom. Helaas hebben wij bij kuiper een scheidingslijn voor freaks en consumenten moeten trekken. Dit omdat wij normaal al erg scherp geprijst zijn en al bij elke 100 euro een gratis cake t.w.v circa 45 euro cadeau doen. Daardoor is het gemiddelde bestedings bedrag van de "normale" consument hoger komen te liggen.
Helaas kunnen wij niet al onze klanten korting geven, omdat het dan gewoon weg niet meer uit kan. Daarom hebben wij besloten om de scheidingslijn bij 400 euro te leggen. wij hopen dat je hiervoor begrip hebt.

Echter deze opbouwende kritiek zullen wij meenemen in onze volgende vergadering, en gaan kijken als we dit wellicht dit jaar kunnen veranderen.

Bedankt voor de verantwoording, ik was op de hoogte van de scheidingslijn en snap dat er natuurlijk ook gewoon een boterham aan verdiend moet worden. Dat is doodnormaal en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee. Maar toch netjes dat u antwoord.

Inmiddels zijn wij bij kuiper begonnen de afhaalhal te verbeteren. We hebben geleerd van onze fouten, en doen het dit jaar in de rustige periode :)
We hebben tijdens de verkoopdagen al vele tips gekregen, maar uiteraard kunnen we altijd meer gebruiken.
Zo zijn inmiddels al grotere spandoeken besteld, nog meer lich lampions + overige chineze attributen en hebben we er voor gekozen een licht slang boven de stellingen langs te doen.

Ook de webshop nemen we deze maand onder handen. heb je dit jaar bugs gevonden? meld het ons aub en we gaan ze verhelpen.
We zijn er ons van bewust, dat als je zocht op een product je niet door kon naar de 2de pagina. Deze fout wordt dan ook nu verholpen.

Bij deze wil ik even polsen in welke mate er animo is voor de mogelijkheid voor liefhebbers om 's nachts het vuurwerk af te halen. Met oog op beperking van de verkoopdagen kan ik me indenken dat mensen hier in geïnteresseerd zijn, maar misschien heb ik het mis. Welke nacht heeft dan de voorkeur en welk tijdstip (na 00.00 of juist 's ochtends vroeg)?

Bij deze wil ik even polsen in welke mate er animo is voor de mogelijkheid voor liefhebbers om 's nachts het vuurwerk af te halen. Met oog op beperking van de verkoopdagen kan ik me indenken dat mensen hier in geïnteresseerd zijn, maar misschien heb ik het mis. Welke nacht heeft dan de voorkeur en welk tijdstip (na 00.00 of juist 's ochtends vroeg)?

normaal doe ik dat graag om 00.00 me vuurwerk halen maar omdat het 1,5 uur voor mijn rijden is weet ik niet of dat verstandig is met een volle auto

( mischien een tip plaats dit ook even op de pagina van jullie maand actie misschien zien ze dat sneller )

00.00 uur het eerste moment dat het mag heeft mijn voorkeur. Goed idee om het te scheiden van de gewone verkoop overdag, dat zal alleen maar een nog groter gekkenhuis worden door die dag minder.

Hoe eerder hoe beter, als het maar 2 verkoopdagen worden moet ik stevig aan de gang om alles af te krijgen. Dus om 0:00 uur op de 1e verkoopdag.

Back
Bovenaan