royalkoekange
VWC lid
i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook hier zal ik nog even op reageren. Ik had dit probleem dit jaar al voorzien toen ik me meer terugtrok dat ajo niet zo snel zou wezen. Daarom heb ik niet de gehele voorraden op de webshop gezet en sommige delen gereserveerd voor offertes.
Aangezien ik momenteel in het zuiden van het land zit, kan ik dus niet even in de bunker kijken hoeveel er nog liggen. hier moet ik je het antwoord dus ook nog even over schuldig blijven.
Namens mij, mijn excuses voor de slechte service van uit ons uit. dit is in mijn ogen ook niet goed te praten. Alleen ik hoop dat mijn verhaal hierboven duidelijk schept.
Meneer kuiper-koekange, als je niet veel tijd meer hebt voor dit soort dingen, moet je die functie laten vervallen. Je gaat ervoor of niet, maar niet half. Dan schep je alleen maar verwarring zoals dit nu het geval is. Als Ajo het zelf niet meer aankan, moet hij zorgen voor iemand die zich 100% commit aan het bedrijf deze laatste maanden van het jaar. Nu heeft het bedrijf alleen maar schade opgelopen. Dit had echt niet gehoeven. Ik vind dit wel heel jammer. Daarom heb ik mijn spullen reeds elders besteld.
Als dat mij mij gebeurt was, had ik de hele bestelling geannuleerd, geld terug gevraagd en opnieuw een bestelling geplaatst met de goedkopere prijzen dit allemaal binnen de wetgeving en regels betreffende een webshop. Zo makkelijk was je bij mij niet met deze uitspraak weggekomen.![]()
Allen,
Ook ik wil hier nog even op reageren. Ik heb ook met pijn in mijn buik alle berichtgevingen over deze top winkel gevolgd.
Ik snap alle commotie onder jullie en ik weet zeker dat dit NIET de bedoeling is geweest. Ik weet ook zeker dat Pyroguy en ik zelf er alles aan willen en zullen doen om het verloren vertrouwen te herstellen.
Groet
Maarten
Wait what? De pyro-guy die op de vorige pagina de communicatie man van kuiper min of meer een verwijt maakt?
.
Ondanks alle 'commotie' heb ik juist dit jaar voor het eerst bij Kuiper besteld. Aangezien Valk dit jaar een beetje met Wolff in clinch ligt (volgens mij), is Kuiper de eerst volgende winkel die mij aan Wolff producten kan helpen. Er zijn weliswaar winkels die dichter bij liggen voor mij als kuiper, maar met de prijzen van kuiper kan ik er zelfs nog voor heen weer rijden en een paar euro besparen. Prijzen zijn daar dus dik in orde!
Kuiper tot de 28e
Dan nu even iets anders.
Ik heb een tijdje geleden de Garden of Eden bij jullie besteld, maar lees nu dat deze is afgekeurd.
Als deze dus inderdaad niet geleverd kan worden, kan ik dan , d.m.v. een mail te sturen, zelf aangeven wat ik als vervanger(s) wil? (uiteraard voor hetzelfde bedrag)
Eddy.