Kuiper Koekange

Ook hier zal ik nog even op reageren. Ik had dit probleem dit jaar al voorzien toen ik me meer terugtrok dat ajo niet zo snel zou wezen. Daarom heb ik niet de gehele voorraden op de webshop gezet en sommige delen gereserveerd voor offertes.

Aangezien ik momenteel in het zuiden van het land zit, kan ik dus niet even in de bunker kijken hoeveel er nog liggen. hier moet ik je het antwoord dus ook nog even over schuldig blijven.

Namens mij, mijn excuses voor de slechte service van uit ons uit. dit is in mijn ogen ook niet goed te praten. Alleen ik hoop dat mijn verhaal hierboven duidelijk schept.


Volgens mij is dat juist hetgeen dat verantwoordelijk is voor een groot deel van deze hele commotie: jouw verhalen. Je typt pagina-lange verhalen, die het geheel alleen maar vager maken en grotendeels bestaan uit poeppraat.

Het doet mij haast pijn om te zien hoe deze winkel met veel potentie nu zo negatief in het licht staat op het forum. Ik hoop dat ik, ondanks het feit dat het allemaal verre van soepel verloopt dit jaar, toch vele leden in de winkel mag treffen tijdens de verkoopdagen en deze commotie jullie er niet van weerhoud te bestellen.

Er is ruimte voor verbetering zullen we maar zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Meneer kuiper-koekange, als je niet veel tijd meer hebt voor dit soort dingen, moet je die functie laten vervallen. Je gaat ervoor of niet, maar niet half. Dan schep je alleen maar verwarring zoals dit nu het geval is. Als Ajo het zelf niet meer aankan, moet hij zorgen voor iemand die zich 100% commit aan het bedrijf deze laatste maanden van het jaar. Nu heeft het bedrijf alleen maar schade opgelopen. Dit had echt niet gehoeven. Ik vind dit wel heel jammer. Daarom heb ik mijn spullen reeds elders besteld.
 
Ik ben het met Reverser eens. Ik geloof 100% in de goede bedoelingen van Kuiper. Ik kan me ook voorstellen dat het bedrijf sowieso veel drukte geeft en dat het vuurwerk er dan bij in kan schieten. Ik neem aan dat dat niet de bedoeling kan zijn. Ajo is een liefhebber (dat kan niet anders, anders ga je niet naar China) maar is te druk, of wil het niet uit handen geven. Vooral in deze tijd waarin mensen verwachtingen hebben (mede door internet en dit soort forums) is dat niet handig. Ik heb nog even geduld en ga er van uit dat Kuiper mij weer tevreden het oude jaar uit krijgt ... :D
 
En zo is het maar net !

Geef je functie door zodat het beter verloopt dit is zeer onprettig ook mede tegen een klant met een eerlijk verhaal dus om nou vlammetjes te gaan bekritiseren vind ik jammer. Ik zou zeggen zoek het eerst bij jezelf en dan pas naar een ander kijken. Dit is mijn mening zo ik ook uw mening weet.


Meneer kuiper-koekange, als je niet veel tijd meer hebt voor dit soort dingen, moet je die functie laten vervallen. Je gaat ervoor of niet, maar niet half. Dan schep je alleen maar verwarring zoals dit nu het geval is. Als Ajo het zelf niet meer aankan, moet hij zorgen voor iemand die zich 100% commit aan het bedrijf deze laatste maanden van het jaar. Nu heeft het bedrijf alleen maar schade opgelopen. Dit had echt niet gehoeven. Ik vind dit wel heel jammer. Daarom heb ik mijn spullen reeds elders besteld.
 
Juist !

Dat u uw zaken niet op orde heeft, of dat u dit niet meer kan hoeft u niet te relativeren op mij zeg maar gewoon ons.

En inderdaad er is geen verplichting om bij u voor 1400,- te bestellen, een andere winkel aangebracht door een member van hier heeft voor mij uitkomst gebracht, bedankt daar nog voor.
Ook hier is het geen verplichting maar toen deze verkopers het lijstje zagen en het bedrag zag ik duidelijk een glimlach op het gezicht.

Ik wens u alsnog Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar



Als dat mij mij gebeurt was, had ik de hele bestelling geannuleerd, geld terug gevraagd en opnieuw een bestelling geplaatst met de goedkopere prijzen dit allemaal binnen de wetgeving en regels betreffende een webshop. Zo makkelijk was je bij mij niet met deze uitspraak weggekomen. :idea:
 
Allen,

Ook ik wil hier nog even op reageren. Ik heb ook met pijn in mijn buik alle berichtgevingen over deze top winkel gevolgd.

Ik snap alle commotie onder jullie en ik weet zeker dat dit NIET de bedoeling is geweest. Ik weet ook zeker dat Pyroguy en ik zelf er alles aan willen en zullen doen om het verloren vertrouwen te herstellen.

Groet
Maarten
 
Phoe ! Zware kritiek, dit jaar overigens terecht. Vorig jaar de beste winkel die ik ooit ben tegengekomen, dit jaar jaar niet wat we verwacht hadden. Helaas niks besteld bij Kuiper.

Volgend jaar nieuwe kansen want ik gun het ze wel.
 
Dan nu even iets anders.
Ik heb een tijdje geleden de Garden of Eden bij jullie besteld, maar lees nu dat deze is afgekeurd.
Als deze dus inderdaad niet geleverd kan worden, kan ik dan , d.m.v. een mail te sturen, zelf aangeven wat ik als vervanger(s) wil? (uiteraard voor hetzelfde bedrag)

Eddy.
 
Nog even een reactie van mij over het offerte debacle. Ajo heeft mij gemaild met een prima aanbieding + excuses, dus daarmee is het voor mij opgelost. Bestelling eindelijk gedaan. Voor volgend jaar werk aan de winkel betreffende de communicatie naar buiten toe. :rolleyes:
 
Allen,

Ook ik wil hier nog even op reageren. Ik heb ook met pijn in mijn buik alle berichtgevingen over deze top winkel gevolgd.

Ik snap alle commotie onder jullie en ik weet zeker dat dit NIET de bedoeling is geweest. Ik weet ook zeker dat Pyroguy en ik zelf er alles aan willen en zullen doen om het verloren vertrouwen te herstellen.

Groet
Maarten

Wait what? De pyro-guy die op de vorige pagina de communicatieman van kuiper min of meer een verwijt maakt? Dan is er ook een hoop te doen aan interne communicatie, want om dat als medewerker zo op een forum te kwakken vind ik op z'n minst goedkoop en vooral erg onhandig en onprofessioneel
.
 
Wait what? De pyro-guy die op de vorige pagina de communicatie man van kuiper min of meer een verwijt maakt?
.

Rustig maar, er was enige miscommunicatie en verkeerde interne communicatie die naar buiten kwam. Is inmiddels intern besproken en opgelost. Inmiddels zoals je gelezen hebt heeft heho zijn offerte en is hij hier tevreden over. De rest heeft dit waarschijnlijk nu ook. zo niet, stuur even je email + datum/tijd in een pm, want dan is die gemist in de mail chaos.

Inmiddels om dit probleem te voorkomen. heb ik een filter in de [email protected] mail geïnstalleerd die op de onderwerp regel: "Offerte Vuurwerk [naam]" reageert, en hem naar een aparte map zet. Voorgaande emails heb ik daar handmatig heengezet, dus hoeft niet opnieuw verstuurd te worden. Dus in de toekomst de onderwerp regel: "Offerte Vuurwerk [naam]" gebruiken.

Dit jaar is er veel tijd gestoken in een nieuwe webshop, showroom en ophaalsysteem te maken. Want dit waren de verbeter punten van vorig jaar.

Zoals vele aangeven, is dit een verbeter punt. Dit is intern ook besproken en wordt een Plan van aanpak in januari voor gemaakt hoe we dit volgend jaar gaan verbeteren.

Hoop bij deze dat alles is opgelost. nog vragen? doe maar via de PM.
 
Ondanks alle 'commotie' heb ik juist dit jaar voor het eerst bij Kuiper besteld. Aangezien Valk dit jaar een beetje met Wolff in clinch ligt (volgens mij), is Kuiper de eerst volgende winkel die mij aan Wolff producten kan helpen. Er zijn weliswaar winkels die dichter bij liggen voor mij als kuiper, maar met de prijzen van kuiper kan ik er zelfs nog voor heen weer rijden en een paar euro besparen. Prijzen zijn daar dus dik in orde!

Kuiper tot de 28e
 
Ondanks alle 'commotie' heb ik juist dit jaar voor het eerst bij Kuiper besteld. Aangezien Valk dit jaar een beetje met Wolff in clinch ligt (volgens mij), is Kuiper de eerst volgende winkel die mij aan Wolff producten kan helpen. Er zijn weliswaar winkels die dichter bij liggen voor mij als kuiper, maar met de prijzen van kuiper kan ik er zelfs nog voor heen weer rijden en een paar euro besparen. Prijzen zijn daar dus dik in orde!

Kuiper tot de 28e

Ik ben dus niet de enige;-)
 
zo meteen ook mijn bestelling nachecken en bestellen. 3e jaar dat ik er kom. en qualiteit en klantvriendelijkheid is goed. geen problemen mee. iedereen kan een keer een tegenvallend jaar hebben. vind wel dat het door sommigen beetje te zwaar word afgestraft. maargoed dat is mijn mening. hopenlijk nu een afhaalpunt voor de 'grote bestellingen. zo dat je niet door de winkel hoeft te sjouwen maar in een keer kan plaatsen in het vervoer.

ook voor mij ; tot de 28e kuiper!:D
 
Dan nu even iets anders.
Ik heb een tijdje geleden de Garden of Eden bij jullie besteld, maar lees nu dat deze is afgekeurd.
Als deze dus inderdaad niet geleverd kan worden, kan ik dan , d.m.v. een mail te sturen, zelf aangeven wat ik als vervanger(s) wil? (uiteraard voor hetzelfde bedrag)

Eddy.


Inderdaad hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb zelf ook de Garden of Eden en 2x de china by night besteld. En had eigenlijk wel al een mailtje verwacht van kuiper met een eventuele oplossing! maar tot op heden nog niks. Zelf maar even een mailtje of belletje doen denk ik...
 
Back
Bovenaan