Kuiper Koekange

Het was toch zo dat je bij het bruto bedrag de gratis potten kreeg.? Ik werd namelijk gebeld door een vrouw van kuiper dat een aantal producten er niet meer waren en toen vertelde ze mij ook dat je de gratis potten over het netto bedrag kreeg wat toch niet klopt naar mijn weten.?

Het was toch zo dat je bij het bruto bedrag de gratis potten kreeg.? Ik werd namelijk gebeld door een vrouw van kuiper dat een aantal producten er niet meer waren en toen vertelde ze mij ook dat je de gratis potten over het netto bedrag kreeg wat toch niet klopt naar mijn weten.?

Nee Over Het bruto bedrag dat is al eerder gezegd.:)

Ja dat dacht ik ook. Maar heb net weer gebeld naar kuiper en ik krijg maar 2 gratis potten omdat ik de btw er blijkbaar niet bij moest tellen. Dit terwijl toen ik bestelde er onder stond dat ik 3 gratis potten zal ontvangen dit is toch jammer van kuiper maargoed we blijven vrolijk.

Ja dat dacht ik ook. Maar heb net weer gebeld naar kuiper en ik krijg maar 2 gratis potten omdat ik de btw er blijkbaar niet bij moest tellen. Dit terwijl toen ik bestelde er onder stond dat ik 3 gratis potten zal ontvangen dit is toch jammer van kuiper maargoed we blijven vrolijk.

Dat is erg vreemd bij mij stond er namelijk ook,dat ik 3 cakes gratis zou krijgen.

Ga er dan maar vanuit dat je die niet krijgt. Het stond er bij mij ook duidelijk bij op de site maar die vrouw zij duidelijk dat ik er maar 2 krijg. Beetje jammer vind dat ze dat dan anders op de site moeten zetten!
Als ik mijn vuurwerk morgen ophaal vraag ik nog even duidelijk na hoe dit zit want mijn mening is dat dit niet echt klopt tenzij zij dit duidelijk vermelden op hun site.

Net zoals ik net al zij, ik ben gebeld door die vrouw net en ik heb gezegt dat toen ik mijn bestelling deed er onder mijn winkelwagen stond dat ik 3 cakes kreeg t.w.v. 119eu nog wat. Maar zij zegt net 2 keer duidelijk tegen mij, Meneer dit klopt niet u krijgt er maar 2 helaas.! En ik heb ook tegen haar gezegt dat kuiper dit duidelijk op het forum gezet had maar dat klopt dus blijkbaar niet. En als ik dan mijn product prijzen bij elkaar optel dan heb ik 311,44euro, over dat bedrag werd er bij de bestelling gezegt dat ik inderdaad 3 gratis cakes zal krijgen

Je hoort er 2 cakes bij te krijgen. want het gaat om het bruto bedrag. dus je moet 2 krijgen bij 200. en bij 300+ 3gratis cakes. het staat zelfs in dit topic.

Hier hetzelfde verhaal, voor 300+ besteld ga morgen halen en verwacht 3 cake's. Dit is zo vermeld op de site bij het bestellen en hier op het forum zelfs nog aangegeven door een medewerker. Ik verwacht 3 royal cakes bij mijn bestelling, en rij niet voor niks zo'n eind die kant op.

Jongens ik heb dit misverstand inderdaad in de winkel geconstanteert.
Waarschijnlijk er door mensen dingen verkeerd begrepen.
begreep van de inpakkers dat ze gewoon hebben gedaan: 280 = 3 potten. 220 = 2 potten.
ik heb hier inderdaad het daarom verkeerd gezegd, niet omdat ik het misleidend bedoeld hebt.
maar omdat de medewerkers het anders geinterperteerd hebben is het mis gelopen. pm me ff de bestel nummers en ik zorg dat het goed komt;)
nogmaals mijn excuses. ik hoop dat jullie begrijpen dat alle bestellingen nalopen nog al super veel werk is, dus het even op deze manier moet

hieronder de openingstijden voor het ophalen:

Vrijdag:
8:00 - 18:00 en 19:00 - 21:00
Zaterdag:
8:00 - 17:00 en 18:00 - 20:00
maandag:
8:00 - 17:00

heb net op de site gekeken.... er staat bij iedere 100 euro een gratis pot. je moet eerst geld besteden, anders kan je niks kopen. dus eerst besteden (bij elke 100euro gratis pot) dan gaat de korting eraf.... zo zie ik het.

doe nu maar eens een bestelling van 250 euro.....dan wordt er ook aangegeven nog 50 euro verwijderd voor 3 gratis potten.

beste karma,

ik probeer dit voor jullie op te lossen nu. dus als je gewoon je bestel nummer pmd doe ik dat. en anders gewoon tijdens de verkoopdagen even naar vincent vragen.

ben nu op de zaak,
en de opdracht gegeven om bij de 7 bestel nummers die ik nu binnen heb, een extra pot bij te stoppen.
dus bij deze is het opgelost. deze 7 mensen zijn grotendeels waar ik de mis communicatie mee heb gehad. dus bij deze is het zo afgerond.

mvg
vincent

Back
Bovenaan