Kuiper Koekange

Ik heb ook geen mailtje gehad maar ik ga gewoon op 1 van de dagen heen. Ze hebben toch alle bestellingen klaar staan las ik hier op het forum, dus het komt wel in orde!

R ik neem aan als je niet op de aangegevn tijd kunt dat het geen probleem is om op een willekeurige tijd te komen? Want persoonlijk kan ik alleen vrijdag omdat ik op de andere dagen een weekenduitje heb!

Dacht nog even wat spullen bij te bestellen, maar zie net dat (bijna) alle nieuwe cakes uit de Zena/Vuurwerktotaal collectie niet meer online staan? Gisteren stonden ze er wel allemaal nog!
Een foutje? Of zijn deze opeens allemaal uitverkocht?

Uiteindelijk toch hier weer besteld. Top dat je het commentaar van mijn kant uit serieus hebt genomen en aan een aantal verbeterpunten hebt gewerkt! Ik had even een vraagje; gezien printen niet meer van deze tijd is, is het goed als ik met mijn smartphone mijn bestelling kom afhalen? :) Ik las ergens al dat er wifi aanwezig is in de winkel dus dat is helemaal super. Ik hoor het wel

Ik zag inderdaad ook dat er een aantal producten uit de zena collectie er niet meer op stonden. Gelukkig heb ik deze gisteren nog besteld.

Hoe gaat het bij Kuiper ? Lees op het forum bij andere winkels die veel producten te weinig of niet geleverd hebben gekregen.
Hopelijk staat mn bestelling al ergens in een hoekje op me te wachten, haha.

Back
Bovenaan