Kuiper Koekange

Zo das netjes ! Worden de bestellingen nu al klaar gemaakt ?

Ey Vin, ik weet niet wat voor jullie voordeliger is. Maar mochten jullie sixty fours voor jullie goedkoper zijn dan de royal cakes dan mag je me daar ook wel een paar van bij doen :).

Echt super goed vuurwerk bij koekange. Vorig jaar ook gehaald en goed vuurwerk voor een goeie prijs. :) dit jaar ook weer een mooie grote bestelling maken!. maar ik kan nu al een bestelling plaatsen? is alles al vast qua prijzen?

Echt super goed vuurwerk bij koekange. Vorig jaar ook gehaald en goed vuurwerk voor een goeie prijs. :) dit jaar ook weer een mooie grote bestelling maken!. maar ik kan nu al een bestelling plaatsen? is alles al vast qua prijzen?

Je kan zonder problemen bestellen inderdaad.:)

Vanmiddag om 12:30 ongeveer vertrokken naar het zeer rustige dorp Koekange. Na een rit van een uur,daar aangekomen. En Kuiper Koekange BV,was al snel gevonden. Daar verteld dat ik er was,en dat ik voor Ajo kwam. Een aardige dame,vertelde ons dat hij even druk was,met een klant. En dat we konden wachten,onder het genot van een bak koffie. In de kantine,waren 2 anderen dames druk,met naam kaartjes voor de vuurwerk producten,met art nummers,en omschrijving. Vincent kwam er net aan toen,haha leuk om je te ontmoeten kerel! Daar mee gekletst,over van alles en nog wat qua vuurwerk. Ondertussen was Ajo nog druk met die klant. Toen kwam er een stagaire,Stefan (Als ik het goed heb) genaamd binnen,even hand geschud zoals het hoort. Toen zijn we naar de uitpak kluis gegaan,:) Was een waar walhalla! Allemaal cakes van Royal tot Zena,en van Wolff tot Bon,en anderen artikelen. Even de geur opgesnoven,labels bekeken,en producten aangeraakt,en opgetild,helemaal happy! Daar ook Henrie ontmoet,ook even de hand geschud. en toen zijn we weer naar de kantine terug gegaan. Even later kwam Ajo binnen. Daar mee gepraat,en me lijst door genomen,en het een en ander geregeld,:)

Toen met een voldaan gevoel,weer de auto ingestapt,en na gepraat met me pa. En we zijn het er over eens: Kuiper is een top zaak! Zeer klantvriendelijk,betrokken en ze hebben verstand van zaken,super!

Leuk verslag Yannick. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben.

Mensen die nu niet besteld hebben, omdat de site niet 100% werkte... Beoordeel een winkel voortaan niet op zijn site, maar kijk even verder dan je neus lang is.

Gistermiddag mijn bestelling gedaan, alles ging perfect. Vorig jaar niet besteld maar los gekocht om even te kijken van hoe of wat het er aan toe gaat. het ging super ze waren de gratis cake vergeten maar later meegekregen, het was er ook superdruk winkel was goed vol, dus dit jaar online besteld en nu afwachten voor de ophaal datum. dacht laat mijn verhaaltje even horen. kuiper koekange is klantvriendelijk en weet wat ze doen. zekker een aanrader om je vuurwerk te halen!

jeroennx94 ik kan je dat zo ook wel zeggen:P
ze gaan er volgende week uit. ik denk dat ik maandag ff langs ga, de mails er uit gooien. maar opzich kan je het altijd wel op komen halen. het maakt ons niet uit. alleen we proberen de consument wat te sturen, zodat wij niet 200 man constant in de ophaalhal hebben staan. mijn bedoeling is ongeveer 50 man constant. zodat wij het overzicht kunnen bewaren. maar inprincipe staat alle bestellingen gewoon klaar

Kun je de druk nog aan Vin ?...:p

Johan zn spierballen ook al getraind om vrijdag al mn dozen naar de auto te brengen ?..haha.

Heb er zin in mannen !

hahahhaha johan die is druk push-ups aan het doen denk ik:P

Alle druk word me bijna te veel!:P ik werk nu zelfs op zaterdag avond.
kluizen is 1 grote drukte. mailbox bombt uit van de bestellingen,
eergister was de pc gewoon gecrashed omdat outlook het niet meer aankon.
maar natuurlijk zijn er geen bestellingen daardoor verloren gaan.

jeroennx94 ik kan je dat zo ook wel zeggen:P
ze gaan er volgende week uit. ik denk dat ik maandag ff langs ga, de mails er uit gooien. maar opzich kan je het altijd wel op komen halen. het maakt ons niet uit. alleen we proberen de consument wat te sturen, zodat wij niet 200 man constant in de ophaalhal hebben staan. mijn bedoeling is ongeveer 50 man constant. zodat wij het overzicht kunnen bewaren. maar inprincipe staat alle bestellingen gewoon klaar

Ja ik snap het, niet dat er zelfs nog rijen buiten staan. want vorig jaar toen ik het los op ging halen stonden er volgens mij wel meer dan 50. dan zal ik er de 28e zijn. :) , en dan nog 1 vraagje. mijn bestelling was voor 2gratis cakes. en het eindbetaal bedrag met de korting eraf kwam onder de 200. krijg ik dan de 2gratis cakes zoals bij de bestelling stond of 1?

hahahhaha johan die is druk push-ups aan het doen denk ik:P

Alle druk word me bijna te veel!:P ik werk nu zelfs op zaterdag avond.
kluizen is 1 grote drukte. mailbox bombt uit van de bestellingen,
eergister was de pc gewoon gecrashed omdat outlook het niet meer aankon.
maar natuurlijk zijn er geen bestellingen daardoor verloren gaan.

Vergeet je mijn bestelling niet Vin, aangezien die via de mail bij Ajo is gedaan ipv via de site.

Kan niet cker genoeg zijn:D:D:D

Back
Bovenaan