Kuiper Koekange

welke versie van de cruiserockets hebben jullie trouwens vincent? hopelijk niet die bar slechte 2011 versie :D

ik heb geen idee, zou ik morgen even in de kluis moeten kijken volgens mij of 2010 of 2012. want zie deze niet op de factuur van 2011 staan

Ik keek net op de site en het lijkt te werken met het bestellen alleen nu zie ik de immortal gold van rubro er niet meer tussen staan, juist deze wou ik graag hebben jammer.!

immortal gold er tijdelijk af moeten halen,
dit ligt niet aan ons zelf maar aan rubro die deze uitverkocht heeft,
ik heb er momenteel zoveel verkocht dat ik door mijn voorraad heen ben.
ik hoop dat rubro ze toch nog in 1 van hun containers hebben zitten.
wat word er bedoeld met fluitbak? je bedoeld potten met van die babypijltjes er in?

Vanavond is er een container met vuurwerk binnen gekomen
Deze wordt vanavond nog gelost
Dus de eigen potten worden op de show afgeschoten

Sorry voor de onduidelijke omschrijving, maar ja die bedoel ik. Ik zie alleen de daytona en dat is me te duur. Iets zoals de Air Attack van Wolf

daytona nummer 357
staat er idd op. ik heb er nog wel wat liggen.
zou morgen ff kijken en ze er op zetten.
ze worden niet veel verkocht maar omdat er belang bij is zet ik er wel ff paar op. spaceshuttle enzo boedelen jullie toch?

Het probleem met de potten: immortalgold, 4 seasons en 6 elements is dat rubro ze nog niet geleverd heeft, en ze willen niet toezeggen hoeveel ze er gaan leveren.
ik wil niemand teleur stellen dus heb hem daarom even tijdelijke offline gehaal tot dat ik de levering van rubro binnen heb. Dit zodat ik mijn klanten niet teleur stel.
hopelijk hebben jullie daar begrip voor

Test:

Totaal excl. BTW € 112,64
BTW € 23,66
Totaal incl. BTW € 136,30

Totaal excl. BTW € 112,64
Korting € -22,53
BTW € 18,92
Totaal incl. BTW € 109,04

en 136,30 * 0,8 = 109,04

Conclusie: 20% op de prijs inclusief btw is nu online!

Back
Bovenaan