Kuiper Koekange

Dat duurt wel even voor je die krijgt. Mocht je een voorkeur hebben voor een afhaal datum, schroom niet dit even door te mailen Anco! :)

Als die verbeterde communicatie nou ook nog terug te zien zal zijn in de spelling zijn we allemaal blij :p Beschrijvt :p

Even een vraag over de event cake no 1. Welke versie geven jullie uit, de oude of de vernieuwde 2012 versie, ik hoop de laatste want daarom heb ik de event cake no 1 besteld!

Jammer dat het wat langer duurde voor kuiper kwam met zijn acties! Nu alles elders besteld, kuiper beviel toch altijd wel goed..

Succes weer dit jaar, en maybe tot volgend jaar :)

Even een vraag over de event cake no 1. Welke versie geven jullie uit, de oude of de vernieuwde 2012 versie, ik hoop de laatste want daarom heb ik de event cake no 1 besteld!

De oude moeten ook op natuurlijk. Mocht je bij afhalen de oude versie hebben (te zien aan de cake zelf en anders aan het jaartal dat er op staat), kun je hem gewoon omruilen. Handig dus om zelf wel even op te letten of je de gewenste versie krijgt.

Hallo,

De service is geweldig bij kuiper koekange! echt helemaal top zsm maar even een bestelling plaatsen. Maar wat zijn eigenlijk de prijzen van de extreme bang rockets? dan ben ik helemaal tevreden.

Groet Floris

Rechtsonder in op HD klikken voor beter beeld.

Leuke demo met een grandioze finale. Verder zeer goed verzorgd door de firma Kuiper met warme chocomelk, koffie en zelfs gluhwijn. Een de oliebollen niet vergeten. Helemaal top. Iedereen die niet geweest is raad ik van harte aan om volgend jaar wél te komen.

Exclusief verkrijgbaar de Sixty Four! Werkelijk een heerlijke knalcake. Goede knallen, leuke crackling en mooie mines. Dit in een opbouwend tempo en voor een goede prijs. In mijn ogen een topper.

Laat je niet misleiden door de knal die op de film misschien zacht over komt.

Het 16sh powerpack ass. van Zena staat op de site alleen per stuk aangeboden voor €24,95. Komt deze ook per 3 op de site te staan voor €50 zoals deze bij de meeste winkels ook als pakket wordt aangeboden?

Ik vind de acties echt top bij kuiper-koekange, maar de communicatie mag toch echt nog verbeterd worden. Ik twijfel waar ik mijn grote budget ga besteden, heb hen al een aantal dagen geleden op 2 mailadressen gemaild, maar je krijgt gewoon geen reactie. Ik denk dat ze nog een hele hoop klanten kunnen winnen als ze daar iets zorgvuldiger mee om gaan!

Ik vind de acties echt top bij kuiper-koekange, maar de communicatie mag toch echt nog verbeterd worden. Ik twijfel waar ik mijn grote budget ga besteden, heb hen al een aantal dagen geleden op 2 mailadressen gemaild, maar je krijgt gewoon geen reactie. Ik denk dat ze nog een hele hoop klanten kunnen winnen als ze daar iets zorgvuldiger mee om gaan!

Ik denk dat ze het heel druk hebben en dat ze bestookt worden met mails.

Waar ik op zit te wachten is de levering van de grote Rubro potten, deze heb ik besteld en met mij velen. Maar wat gaat er gebeuren als ze inderdaad uitverkocht zijn ?

Daar ben ik het ook mee eens, daar valt nog veel winst voor ze te halen. Ik vind de communicatie wel beter dan de voorgaande jaren. Ik heb gemerkt dat er wel snel gereageerd wordt op een persoonlijk berichtje aan kuiper via dit forum. Ik heb via deze weg snel antwoord gekregen op mijn vragen.

Back
Bovenaan