Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat duurt wel even voor je die krijgt. Mocht je een voorkeur hebben voor een afhaal datum, schroom niet dit even door te mailen Anco!![]()
Even een vraag over de event cake no 1. Welke versie geven jullie uit, de oude of de vernieuwde 2012 versie, ik hoop de laatste want daarom heb ik de event cake no 1 besteld!
Als die verbeterde communicatie nou ook nog terug te zien zal zijn in de spelling zijn we allemaal blijBeschrijvt
![]()
Exclusief verkrijgbaar de Sixty Four!...
Ik vind de acties echt top bij kuiper-koekange, maar de communicatie mag toch echt nog verbeterd worden. Ik twijfel waar ik mijn grote budget ga besteden, heb hen al een aantal dagen geleden op 2 mailadressen gemaild, maar je krijgt gewoon geen reactie. Ik denk dat ze nog een hele hoop klanten kunnen winnen als ze daar iets zorgvuldiger mee om gaan!
Ik vind de acties echt top bij kuiper-koekange, maar de communicatie mag toch echt nog verbeterd worden. Ik twijfel waar ik mijn grote budget ga besteden, heb hen al een aantal dagen geleden op 2 mailadressen gemaild, maar je krijgt gewoon geen reactie. Ik denk dat ze nog een hele hoop klanten kunnen winnen als ze daar iets zorgvuldiger mee om gaan!