Kuiper Koekange

Door zaken betreft levering en dergelijke kan ik dat niet 100% zeker zeggen.
als ik zeg dat ik een product kan leveren, wil ik dat ook kunnen doen.
en dat kan ik in de huidige sitauties met vertragingen nog niet.

Ik wou wat bestellen en er gaat wel wat korting af op de factuur maar geen 20% hoe kan dat ik had voor 198eu inclusief btw en moest uiteindelijk 178eu betalen terwijl naar mijn mening met 20% korting ik globaal 160euro zou moeten betalen.? iemand een idee of het nou echt 20% korting is of niet.?

Volgens mij krijg je 10 procent korting in plaats van 20 procent. Is al eerder in de topic aangegeven dat niet alle voorgenomen acties door konden gaan. 10 procent op de toch scherpe prijzen is ook niet verkeerd lijkt me ...

Ja zag het net al 10% op het bedrag wat exclusief btw is volgens mij, dus het is gewoon verneukeratief want het scheelt op een bedrag van 490euro maar 14euro! dus mijn bestelling zal naar valk gaan

10 % van 198 is 19.80, kom je 178 euro, dus de korting gaat waarschijnlijk gewoon van je totaal bedrag af ... Ook van de BTW

Jongens de kortingen gaat gewoon van je totaal bedrag af,
ik heb net met het bedrijf gebeld die het korting systeem de cms geschreven heeft voor opheldering.
Deze zal ik vanavond krijgen en hopelijk ook een aanpassing in de cms zodat het duidelijk is voor de klant
Als je een bestelling van 490 euro doet kan je beter ff naar [email protected] mailen dan kunnen we er een mooie prijs van maken.

Het is weer lekker duidelijk allemaal... Je loopt een boel klanten mis zo. Onduidelijke kortingen, dode links, halve website, verkeerde filmpjes.. Sorry voor het commentaar, wil graag positief zijn, maar het is echt een rommeltje en dit was voorgaande jaren niet heel anders, denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt. Heb 1 keer een bestelling gedaan bij kuiper en dat is me verder goed bevallen, zeker de prijs! Pak het even een beetje profi aan plz :)

Mischien nog even een beetje geduld. Als je iets goed wil doen,kost het soms tijd,:) Anders is langs gaan ook een optie!

Het probleem wat de meeste van jullie niet zien is dat wij alles zo low budget mogelijk aanpakken zodat we de beste prijs kunnen leveren.
heb net met het bedrijf wat de cms levert afgesproken morgen of overmogen staat de nieuwe cms online
de korting is als volgt:
0 tot 200 euro - 20% korting
300 - 1000 euro - 30% korting
1000+ stuur een mail voor meer korting.
En deze korting zit ook in de btw!
Soms word geduld beloond met grote kortingen.

En voor de mensen die al besteld hebben,
geen nood binnen 1.5 week als de actie online is storten we het bedrag dat u te veel betaald heeft terug.

Verder voor de liefhebbers heb ik net marijn er op gezet.
ik denk niet dat ik nog foto's of videos erbij hoef te zetten omdat dit toch zo weg is.
noem een voorbeeld: vette marja 4,75
en ook hier gaat de korting nog eens over heen.
let wel aub op de aantallen die er voor staan die nog op voorraad zijn

Heb de prijzen van onze eigen potten ook binnen
44 kost 49,50
Batterij enkelshots
Red comet tail to multicolor, goldentail to golden coco
64 kost 32,50
Batterij enkelshotsbuizen
blue mine to silver tail,
titanium salute

Binnenkort zijn deze potten ook in de webshop verkrijgbaar.
als het met de douna (wat nu zo lijkt) mee zit worden ze geschoten op de vuurwerkdemo

wat betreft de marijn produkten heb ik gisteren nog een mail gestuurd, maar nog geen reaktie gehad.

ik heb al een bestelling gedaan van 700+ Euro en had via de mail een vraag gesteld in verband met de gratis potten want dan heb ik namelijk sommige dubbel

Aah owke stuur me ff een pm met je email adres er in.
mogelijk is deze verdwaald in de berg met emails die we dagelijks binnen krijgen.
dan zorg ik dat er morgen geantwoord word op je mail.
sorry voor het ongemak

Back
Bovenaan