Kuiper Koekange

Vergeet niet dat Kuiper 20% op het gehele assortiment geeft, voor iedereen! Niet alleen freaks krijgen een leuke korting maar ook voor de gewone consument wordt het vuurwerk een stuk betaalbaarder gemaakt... Om over de gratis cakes nog maar te zwijgen.

Wat Mustang zegt kan ik alleen maar beamen. Gewoon geduld, vroeger was het niet meer dan normaal dat een website pas tegen eind november/ begin december online gaat, tegenwoordig vind men het raar als een site in oktober nog niet online is. Vorig jaar was de site half december pas klaar, dus toch al een hele verbetering lijkt mij. Iedereen kan het assortiment al zien, dus een lijst samenstellen kan gewoon en met een rekenmachine of Excel kun je de 20% korting er af trekken. Wat maakt het dan nog uit of je nu besteld of over twee weken, de afhaal- en afsteekdatums worden er niet anders van.

ook ik zat een paar dagen geleden op de site van kuiper te kijken, en nu weet ik dat de site nog niet helemaal klaar is, maar een paar dagen geleden stond er rechts boven dat er 20 procent korting gegeven werd, maar dat is nu niet meer op de site aanwezig. foutje? of is de 20 procent korting al in de prijs verwerkt? mischien dat iemand er meer over weet?

Prijzen zijn niet veranderd, dus hier zal de 20% nog van afgaan. Wat pyroguy zegt, laten we kuiper ff de tijd geven om het helemaal goed te krijgen.

hoop dat ze dan wel even een signaal geven. lijkt mw wel handig. vorig jaar had ik al heel vroeg mijn bestelling geplaatst en daarna kwamen er nog prijsverlagingen op de bonfire produkten.

Ik wil langskomen om in de winkel te bestellen. Nou is me vraag,wanneer is de showroom klaar? Kan ik even een datum prikken,met me pa,:)

Wel of geen krediet, een bedrijf zou zijn site niet online moeten gooien als deze niet goed up to date is en niet de juiste informatie laat zien.

Bete mensen van Kuiper,

Wanneer is de site in zijn geheel klaar, zoals foto's/ video''s en een functionerend korting systeem?
Graag wil ik bij jullie mijn vuurwerk bestellen, maar wil dit niet eerder doen dan wanneer de gehele site klaar is en goed functionerend!

En zou de zentax en de rock the show uit de masterline collectie van Rubro ook toegevoegd kunnen worden aan de webshop?

Eind november :)

Johan, bedankt voor de informatie! We wachten rustig af tot eind november/ begin december. Het is immers ook nog geen 31 december!!!

Op zich wel handig dat je nu al een beeld kunt krijgen van de collecties die ze voeren. Ben zelf al druk bezig om een selectie voor mijzelf te maken!

Ik ben benieuwd, toch jammer dat het wachten is tot 1 december.. overweeg toch om elders te gaan kijken voor zekerheid.

Johan, bedankt voor de informatie! We wachten rustig af tot eind november/ begin december. Het is immers ook nog geen 31 december!!!

Op zich wel handig dat je nu al een beeld kunt krijgen van de collecties die ze voeren. Ben zelf al druk bezig om een selectie voor mijzelf te maken!

ja maar wat gebeurd er met de bestellingen die al gedaan zijn zonder dat het kassasysteem met de korting nog niet werkt.
deze heb ik net namelijk nog getest.

jongens wees niet bang, ik was even druk maar ben momenteel weer vol actief.
ik ga vandaag de hele dag weer bezig met de website.
alles komt goed, don't worry

1 December is onze streef datum dat alles dan perfect is.
het assortiment word steeds duidelijk hoop ik zo.
heb nu alweer een hoop aangepast

Ziet er goed uit. Ben een klein foutje tegen gekomen: plaatje van de heavy legend voltage en de delicious thunder is omgedraaid.
Wat klopt er van de 20% kassakorting die ik eerder in deze topic gelezen heb ? Gaat die nog van de huidige prijzen af ???

Oke momenteel zijn er veel vragen en weinig antwoorden. Om jullie deze antwoorden te geven en de onrust weg te nemen heb ik maar is besloten alles goed en keurig uit te leggen.
De vuurwerk afdeling word nu al een aantal jaar georganiseerd door 2 mensen. De eigenaar van de winkel(ajo kuiper), en mij zelf. Kuiper is een erg grote winkel waar je alles op het gebied van landbouw, huishoudelijk, machines en nog veel meer kan krijgen. Dit zorgt er voor dat ajo niet permanent met vuurwerk bezig kan wezen. Het online gedeelte beheer ik, dit omdat ajo daar geen verstand van heeft.
Ik ben een student die momenteel in het 3de jaar van zijn studie zit. Ik wil er altijd voor zorgen dat mijn studie niet ten kosten van mijn baan gaat. Daarom zijn er periodes dat ik gewoon even flink moet studeren. Zoals afgelopen week(en) toen ik tentamenweek had. Helaas schiet de site er zo nu en dan een beetje bij in. ik hoop dat nu de situatie binnen het bedrijf bekend is, er begrip voor is dat wij meestal pas rond 1 december alles klaar hebben.

hierover een kleine FAQ om veel gestelde vragen uit de lucht te halen.

Stel je voor ik doe nu al een bestelling, kan dat?
Nee dit kan niet, momenteel zal je de ideal betaling niet kunnen afronden. De site staat online zodat er openheid is in de samenstelling van ons assortiment voor freaks.

Vind je zelf 1 december niet een beetje laat?
Nee, de normale consument waar wij ons op richten zitten dan zelfs nog in de sinterklaas stemming. en zijn dan nog niet met vuurwerk bezig.

Zijn de prijzen die op de site staan correct?
Wees niet bang, zoals jullie van ons gewend zijn willen wij de laagste prijs voor consument & freak. Wij zijn geen freak maar een consumenten site, die doorgaans de freakkoringen van andere winkels met consumenten aanbiedingen evenaart.

We hebben een paar acties op de website gezien kloppen deze?
Helaas is 1 van de akties aangepast maar blijft in zekere maten nog steeds erg aantrekkelijk. ik heb de voorrekening van deze aktie hier in dit topic voorbij zien komen. De actie van de kassakorting blijft wel gewoon bestaan.

Dus van de prijzen die er nu staan betaal ik niet voor de producten?
inderdaad.

Wat vind je van de negatieve reacties in het topic over het nog niet online hebben van de website?
Het is niet leuk om te lezen, omdat je je best doet. ik zie liever dat ik beoordeeld worden op het eind resultaat ipv op mijn werkwijze. Uiteraard besef ik deze reacties door de gebrekkige communicatie van afgelopen weken. Hiervoor wil ik ook bij deze mijn excuses daar voor aanbieden.

Krijg ik kassakorting en een gratis pot bij iedere 100 euro?
Je snapt het helemaal nu!

Studeer je nederlands?
Nop niet in de verste verre. ik doe een opleiding waar taalkunde niet aan de orde is. zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt.

Back
Bovenaan