Kuiper Koekange

Qua communicatie,kon het iets beter. De bestelling stond al klaar,maar met de bon ging wat mis. Uurtje gewacht. Maar gelukkig kwam Ajo eraan,en konden we mee lopen,met een toffe medewerker. De bestelling was snel gevonden,helemaal top. Het uurtje was wel gezellig trouwens! Johan en de rest,tot volgend jaar!

Qua communicatie,kon het iets beter. De bestelling stond al klaar,maar met de bon ging wat mis. Uurtje gewacht. Maar gelukkig kwam Ajo eraan,en konden we mee lopen,met een toffe medewerker. De bestelling was snel gevonden,helemaal top. Het uurtje was wel gezellig trouwens! Johan en de rest,tot volgend jaar!

Vervelend om te horen. Helaas hebben meer mensen lang moeten wachten dit jaar, wat uiteraard niet de bedoeling is geweest. Er gingen wel meer zaken niet zo soepel dit jaar. Iets dat met de evaluatie uitgebreid besproken zal worden.

Uiteindelijk hoop ik dat iedereen toch tevreden naar huis is gegaan.

Was zelf helaas niet aanwezig dinsdag, anders had ik je graag even gesproken Yannick

Wat mij voornamelijk irriteerde Johan,was dat winkelbestellingen en voorbestellingen door dezelfde mensen gepakt moest worden,stonden even later zeker wel 100-150 man/vrouw te wachtten,lijkt mij dat het beter is,dat die 2 dingen gescheiden worden,dan hou je het gestroomlijnd.

En daarnaast betere in/uitgangen creëren,nu liep iedereen door elkaar heen..
Ben zelf na 1.5u wachtten weg gegaan,geen zin om langer nog op 1 ding te moeten wachtten,kom er niet nog een keer als het weer zo er aan toe gaat..

Het afhalen was dit jaar inderdaad wat chaotisch, vergeleken met vorige jaren. Het was, leek mij, ook drukker dan ooit. Een goede scheiding van bestellingen en losse verkoop zou inderdaad een stuk schelen, en bij deze drukte heb je gewoon meer man/vrouw kracht nodig denk ik.
Desalniettemin toch weer erg tevreden met het assortiment en prijzen. Bedankt !!

Maandagavond om 20.00 uur het vuurwerk opgehaald. Ging super, was binnen 10 minuten klaar. Had ook begrepen dat het zaterdag niet goed was gegaan. Er was daarom maandagavond ( na 17.00) geen losse verkoop. Dit kwam de doorstroming zeker ten goede. Een cakebox van FFA was niet meer op voorraad, erg mooie vervanger gekregen. Erg tevreden, kom volgend jaar zeker weer terug.

Hartelijk bedankt wederom voor de mooie producten.
Erg jammer dat het zo ontzettende chaos was zaterdagavond. Het was ook onduidelijk dat je eerst je bestelling moest afgeven links, voordat je hem kon ophalen. Bovendien vond ik het jammer dat een product welke ik had besteld in oktober, toch niet op voorraad was. Terwijl dit om oude winkelvoorraad ging. Maar al met al mooie vervangers meegekregen, dus dat was weer top!

Tip: communiceer vervangers in plaats van alleen op de bon te vermelden.

Laatst bewerkt:
Tjaaaa... mijn eerste ervaring in Koekange.

Plus:
- na een lange autorit werd ik keurig door een dame achter de balie naar het toilet begeleid (en heb ik ook de hele Kuiper winkel kunnen zien, los van het vuurwerk)
- er werd me direct koffie aangeboden
- voldoende parkeergelegenheid voor de deur
- sfeervolle 'winkel'
- de winkelwagentjes zijn erg handig
- ondanks de drukte ging het alles bij elkaar toch lekker snel. Stond na 15 minuten weer buiten

Min:
- Is het echt niet mogelijk om 8 orders in 1x uit te serveren? Nu werd mijn naam dus 8x in 8 minuten omgeroepen. Beetje genant werd dat zelfs op een gegeven moment.
- ik het graag wil weten als er in de goedverpakte dozen een ander artikel blijkt te zitten dan besteld. Nu kwam ik er thuis pas achter. Natuurlijk kan ik dat ook zelf controleren, maar dat was in alle hectiek niet echt te doen. Ging in dit geval over 2x Return of the Chaos in 1 doosje. De bon bevestigde 2x ROTC, maar thuis bleek er 1 ROTC en 1 viper in te zitten.
- de drukte leidde wel tot chaos. Voorbeeld: 1 order kon men niet vinden. Er werd zelfs getwijfeld of ik deze had betaald. Moest dit zelfs de betaling zelfs op mijn telefoon (internetbankieren) laten zien, terwijl de doos achteraf gewoon al klaar stond achter de betreffende dame
- De medewerkers die mij hielpen waren een beetje gestrest en wilden zelfs Johan niet even halen. Ik had je graag even persoonlijk willen bedanken voor de service op het forum, maar dat moet dan meer even zo, en hopelijk volgend jaar.

Conclusie: misschien dat de afstand me weerhoudt van een bezoek aan het einde van dit jaar, maar de winkel zelf en het aanbod zeker niet.

Beste freaks,

Een kleine update voor het komende seizoen bij Kuiper.

Dit jaar is het mogelijk om op 29 december je bestelling(en) tussen 00:00u en 02:00u af te halen. Wil je gebruik maken van deze tijden, dan dien kies je bij plaatsen van de bestelling een tijdvak binnen deze tijden. Heb je reeds een bestelling geplaatst dit jaar, dan kun je via de accountinstellingen de afhaaltijd wijzigen.

Door deze wijziging hopen wij, vooral voor enkele liefhebbers, maar ook voor onszelf, de drukte tijdens het afhalen te ontzien. Hierdoor is er voldoende tijd en ruimte om de bestelling te controleren en hebben wij meer tijd voor deze mensen. Zeker met de Corona maatregelen die tegenwoordig gelden lijkt ons dit een waardevolle uitbreiding van onze afhaaltijden.

Verder blijft ons assortiment gelijk aan de collectie die wij vorig jaar voerden. Een aanvulling hierop is wel GBV WECO. Hier zien wij potentie in diverse nieuwe items en daarmee breiden wij ons assortiment graag uit. Indien jullie bepaalde producten van GBV WECO toegevoegd willen zien, dan hoor ik dit graag.
Ook bieden wij natuurlijk de nieuwe producten van Pangu Fireworks aan dit jaar.

Ook zijn wij druk bezig met het opstellen van een plan om de doorstroom van bestellen en afhalen van bestellingen beter te laten verlopen en daarnaast ook nog eens de Corona richtlijnen te kunnen hanteren.
De opmerkingen van jullie nemen wij uiterst serieus en waar mogelijk gaan we zeker proberen dit op te pakken.

Wat betreft de demo kunnen we kort zijn, deze gaat wat ons betreft gewoon door. Uiteraard kunnen ook wij niet in de toekomst kijken en blijft het gissen hoe de situatie en regelgeving in december zal zijn.

Alvast een prettig seizoen gewenst! Geniet er van in deze bijzondere tijden. Bij vragen weten jullie me wel te vinden.

:thumbup:

Back
Bovenaan