Thunderking

ze zijn niet groot nee, maar knallen er zeker niet minder op:P

zijn van katan,, Boerenbond en welkoop verkoopt ze ook

Topdingetjes! Doet qua knal niet onder voor alle andere single shots, en dan voor zo'n maat... Dan moeten die andere toch ook kleiner en goedkoper kunnen? Heerlijk stookvoer.

Waren goede Tunderkings waren ongeveer even hard als de mad dog shock en de sick6 shocks (hoorde niet zo veel verschil

Deze gebruikt om voor het eerst doorlonten te proberen: goedkope dingen, maar goede afwerking en toch leuke klappen die er af komen.

Waren goede Tunderkings waren ongeveer even hard als de mad dog shock en de sick6 shocks (hoorde niet zo veel verschil

Dit jaar de Thunderking van Katan op de gok een bulk van 40 gekocht (€9,90).
Ik hoorde het verschil overduidelijk, wat een knal komt er van deze singleshot af zeg! Ze gingen naar mijn mening vele malen harder dan de sick6, en ook een duidelijk verschil in knal met de Flower Thunder(BKV). Het TI boeket was ook netjes, groot van omvang voor zo'n klein ding!

Al met al een top singleshot voor weinig geld als je het mij vraagt.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook zeer te spreken over deze Thunderkings, Echt mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Dit waren zeker goede singleshots. Echt heel klein, ik kon het niet echt serieus nemen. Ook de afwerking had een paar slechte kanten zoals het voetje wat er scheef op zat. Maar ze zaten wel muurvast dus dat is een verbetering met vorig jaar zo ver ik begrepen heb. Het lont is daarintegen wel echt heel lang, dat is weer een plus punt. We hadden er 1 getest op de 29e, en ik schrok me dood van de knal. Echt een super droge harde knal komt er vanaf. Dat verwacht je nooit van zo'n kleine singleshot.

Later op de 31e afgestoken en dan is zo'n knal weer niks. Logisch met al het andere geweld op die dag.. ik denk ook dat wanneer een binkie op gelijke hoogte knalt, dat de binkie wel harder is. Maar een binkie gaat ook een paar meter hoger waardoor het gelijk ervaren word. Ook de knal is anders: deze thunderking klinkt wat droger en de binkie misschien wat zwaarder.

Voor het geld zou ik duidelijk voor deze gaan!

Zo heel verschrikkelijk klein vind ik ze nou ook weer niet. Knal was echt heel goed te noemen. Ik heb veel single-shots gehoord, en deze ging zeker even hard of zelfs harder!

Back
Bovenaan