Verstandig besluit.overdrijven is ook een vak of is dit sarcasme op de top?
althans ik snap hem niet.
word toch wss 2 wagens

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verstandig besluit.overdrijven is ook een vak of is dit sarcasme op de top?
althans ik snap hem niet.
word toch wss 2 wagens
Maar ik meen het serieus, je kunt je auto over beladen maar je wordt zo aan de kant gezet vorig jaar ook 2 man gebeurd minimaal. Je kunt beter 5x rijden of kleedje er over heen maar een te zware wagen wordt sowieso van de weg afgehaald
100% gelijk. Je bent gewoon riskant bezig.
In ieder geval het past makkelijk!! Doe de stoellen plat, eventueel je cakeboxen in een vuilneszak. En rijden maar.
Je bijrijdersstoel zou ik niet plat doen. Stel je komt de politie tegen... Dit valt extra op.
Als je ze tegenkomt, en zie zien veel vuurwerk, sta je sowiso aan de kant.
De kans dat je ze tegenkomt is minimaal (Op de snelweg)
In de woonwijk is die kans veel groter de laatste dagen van het jaar.
Mocht je aan de kant worden gehaald: Vertel je netjes dat je met veel man bent en dat het niet allemaal van jou is, maar jij het wel ophaalt. Desnoods een kleine brandblusser waar je makkelijk bij kunt. (zichtbaar voor de politie )
De kans is natuurlijk heel klein, maar je kan problemen voorkomen mocht het gebeuren.
Succes,
Groet.
Als ik de collectie fotos bekijk van vorig jaar mag 50 procent van dit forum wel aan de
vuilniszakken![]()
Acheterbank plat, deken eroverheen, en bijrijdersstoel volladen. Makkelijk!
Passen gaat wel, houd er echter wel rekening mee dat je wettelijk maar 25kg bruto mag hebben.
Dus mocht je aangehouden worden en meneer agent is niet zo vriendelijk dat je de hele handel kwijt bent.....
25kg in winkel per persoon
eenmaal thuis 25kg per huishouden![]()
25 max per voertuig ook al zit je er met 4 volwassenen in.