Kremlin

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 267
Artikelnaam: Kremlin
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten:
Effectomschrijving: De waaiercake die iedereen van de straat blaast. Keiharde bursts gecombineerd met extreem brede crackling effecten.
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: 15 m
Richtprijs:
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

267_kremlin_600x383_215353.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een hele gave cake als ik het filmpje zo bekijk, grote crackling mines met dikke boeketten er boven! Geweldig :thumbsup:

Dit is een hele gave cake als ik het filmpje zo bekijk, grote crackling mines met dikke boeketten er boven! Geweldig :thumbsup:

Een gave cake was t zeker dat kan ik beamen en eigenlijk te mooi om waar te zijn zo n gave bak en hoop dat hij eind van t jaar ook zo presteert als ik m in de straat afsteek. Retegaaf, deze prachtige volle boeketten wat de lucht vult. Imposant hoor...

Inderdaad ja...deze cake zit ook verwerkt in de Koersk display box...wat een geweld geeft dit joh!

Als deze straks net zo presteerd....dan teken ik ervoor...nu de prijs nog :D

Super dikke bak! Alleen de prijs zal wel richting de 100 euro gaan verwacht ik..

De box is 200 euro, lijkt me stug dat hij tegen 100 gaat kosten denk 59.99 ofzo.

Heb je gister ook de box zelf gezien? Als er voor de rest middelmatige cake's in zitten, zie ik hem nog wel richting de 100 gaan hoor.. maar 60 is een goede prijs!

Als ik de cake thuis in straat krijg zoals ik deze op de demo heb gezien, dan is deze cake nominatiewaardig voor de beste cake van 2013.

Wat een harde, brede crackling. geniaal!

En dan nog een topper van de bovenste plank.
Wat zal dit een geweld geven in de straat.
Als stand-alone zou hij het prima doen, maar mocht ik deze weten te kopen zal ik deze zeker tegelijk met de secret salute schieten.

En dan nog een topper van de bovenste plank.
Wat zal dit een geweld geven in de straat.
Als stand-alone zou hij het prima doen, maar mocht ik deze weten te kopen zal ik deze zeker tegelijk met de secret salute schieten.

Ik denk dat ik zelf ga proberen om er twee te halen en deze tegelijkertijd te schieten - ff passen en meten qua afstand uit elkaar, zodat gelijk de hele straat verlicht is :)

Salute zou ik zelf niet tegelijkertijd doen, zit eerder te denken aan een 3- at once meteen erna.

Sommige prijzen wel bekend andere niet? Opmerkelijk.

Afgelopen zaterdag was een Preview waarbij aan een kleine groep freaks en winkeliers een gedeelte van de nieuwe collectie is getoond, zowel in de Showroom als op het schietveld. Lesli heeft meerdere producten bewust achter de hand gehouden. Bij de producten die al wel in de Showroom of op de schietlijst stonden was de verkoopprijs vermeld m.u.v. de Pyromould-cakes. Straks in september, als de officiële productpresentatie en lancering is, worden alle nieuwe producten en prijzen bekend gemaakt.

Heb je gister ook de box zelf gezien? Als er voor de rest middelmatige cake's in zitten, zie ik hem nog wel richting de 100 gaan hoor.. maar 60 is een goede prijs!

Ik heb de box inderdaad ook zelf gezien. http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Display-box-*Nieuw-2013*&p=581591#post581591

Ik vind de cakes die hierin zitten niet middelmatig. De laatste cake vond ik zelf iets minder, maar dat komt ook omdat hij erg snel voorbij is.
Maar het lijkt me erg stug dat Kremlin ver boven de 50/60 euro gaat zitten. Zou voor mij in ieder geval een lekkere domper zijn.
greetzz

Back
Bovenaan