Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Eigenlijk niet, maar wellicht dat ik dit jaar een extra winkel bezoek op de avond van de 29e of 30e. Gewoon in de buurt, even wat aanbiedingen scoren.

Vroeger deed ik dat wel en dan tijdens de happy-hour hier op het dorp. Maar de korting werd met het jaar minder waardoor het al minder aantrekkelijk werd. En ik vind het tegenwoordig ook zonde van m'n tijd om op dé dag van het jaar nog te gaan shoppen. Dan ben ik natuurlijk liever bezig met voorbereiden en stoken.

Eigenlijk niet. Gewoon geen tijd voor. Ben die dag veel te druk met mn kids die lekker aan t stoken zijn.

Toen ik nog geen kinderen had deed ik vaak nog een rondje door de buurt om te kijken of ik nog koopjes kon scoren.
Maar sinds mijn kinderen de gehele dag in de weer zijn met knetter-rotjes,ballen,linten en fonteinen enz enz en ik ze nog niet alleen wil laten daarmee heb ik daar geen tijd meer voor.
Al geniet ik meer van het stoken samen met de kids dan nog een extra rondje maken.

Afgelopen 2 jaar me 100& weten te beheersen. Als je ziet wat vuurwerk in de losse verkoop kost tov de freak acties wordt ik altijd een beetje verdrietig achteraf.

Veel winkels hebben het laatste uurtje mega kortingen op restanten . Als het voor 50 a 60 procent korting weg gaat sla ik me slag

Ik ben van plan om de 31este nog wat last minute deals bij intratuin te pakken. Maar net als wat hierboven wordt gezegd, pak ik alleen iets als het echt 50% of meer is.

Als de laatste verkoopdag de 30e is zou het kunnen maar heb echt al veel te veel gekocht in de freakacties elk jaar. Op de 31e echt geen tijd voor.

Voor mij is het onmogelijk om dit niet te doen, komt door de goede herinneringen hieraan... vind dat ff een mooie afsluiter van de verkoop. Waarom zou je niet weer de winkel in gaan ?? "Hahaha

Altijd wel wat, niet veel maar toch iets.
ik vind dat altijd een mooi sfeertje en geeft mij een goed gevoel.
doet me denken hoe ik aan de hobby begonnen ben om met m,n oom zomaar een winkel in te stappen en van alles aan te kruisen wat ons mooi leek.(voornamelijk wat ik mooi vond)

Nee, die dag ga ik niet meer naar winkels. De kortingen die er dan zijn is natuurlijk erg fijn, maar ik sta dan tog echt liever bij de vuurton. vind het zonde van de tijd om die dag naar de winkel te gaan.

De laatste dag is daar echt geen tijd meer voor, eer dat al het gezelschap op locatie is moeten de vuurtonnen, het hout, tegels, de tafels en hapjes nog geprepareerd worden. Vuurwerk klaar maken voor zover dat na afhalen nog niet gebeurd is, ondanks mijn 33 jaar moeders traditionele 'als je maar voorzichtig doet' speech aanhoren, de spullen bij m'n zwager ophalen, de bedden voor de lading aanwezige kids klaar maken, eh.. tja. Het heeft wat voeten in de aarde en niet iedereen snapt dat ik zsm klaar wil zijn. Maar goed, ruimte om te winkelen is er niet. En dat is voor de portemonnee prima. En eigenlijk geniet ik wel van die familiaire chaos.

Probeer het nooit te doen en toch is het altijd nog gebeurt. Vaak gaat dit om unieke kleine producten.

Ja ik ben er toch altijd wel gevoelig voor. Als er dan iets op de toonbank staat met “aanbieding” erbij ben ik vrij makkelijk met het aanschaffen van wat extra’s… Ook al weet ik dat ik meer als genoeg heb is het nooit genoeg.

Wij nemen alle 3 standaard 100 euro pp mee. Die geven we altijd uit aan fonteinen, meterpakketten en ander klein spul. We bestellen die spullen zo goed als nooit, maar doen het op deze manier. Dat bevalt ons allemaal heel goed en komt dan soms artikelen tegen die niet op de sites staan.

Ik neem me altijd voor van niet, maar elk jaar is er weer dat moment van zwakte waarbij ik toch "alleen maar even ga kijken" :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan