Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorheen wel altijd de winkels langs om te kijken of er toch nog wat leuke dingen aanwezig zijn welke ervoor niet in de aanbieding waren...

Nu is het zo dat ik gewoon veel meer en alle outlets en freakacties in de gaten houd waardoor ik gewoonweg overal op de eerste rang zit met aanbiedingen... Nu had ik het grootste gedeelte van de collectie ook al vlak na de zomer afgerond uiteraard komen de nieuwe producten en de acties her en der maar die pak je mondjesmaat mee!

Voor nu ga ik zeker de winkels af om lekker sfeer te proeven mocht er ergens echt een leuke aanbieding zijn neem ik die mee maar het hoeft niet!

Ik herinner mij opeens dat we hier een winkel in de buurt hebben die de laatste verkoopdag, in het laatste verkoop uur een opruiming gaat doen. Op het meeste grote vuurwerk zit dan bijna een korting van 50%. 2 jaar geleden heb ik voor iets meer dan 100 euro nog boxen gehaald. Primal Instinct en Golden Medals.

de 31e halverwege de middag nog een bestelling ophalen bij Vuurwerktotaal, misschien dat ik nog wat leuks vind. In principe is het budget er al doorheen maarja... :p

Mochten er tijdens het ophalen spontane aanbiedingen in de winkels liggen ben ik al snel te verleiden tot een impulsaankoop, ook al is de collectie meer dan rond!

Ik ben echt heel gevoelig voor klein spul, waar ik achteraf altijd spijt van heb. Want stoken doe ik het niet, meestal gaat het dan in de weggeef naar neefjes.

Ik wilde het wel doen maar heb gister nog een laatste bestelling gedaan van 209 euro. Dus vind het wel best zo :D

Dat ik het wel best vind zeg ik ook altijd,tot je dan weer in de winkel staat:)
Hier komt er altijd wel weer wat bij de laatste dag..

Normaal nooit, maar dit jaar toch wel een beetje de ogen open houden voor leuke deals op de f3
De 31e bij 5 winkels langs dus wie weet

Ben altijd wel in voor een mooie aanbieding. Maar meestal ben ik te druk bezig met het controleren van de bestelling dat de focus ontbreekt om iets extra's mee te nemen.

Soms als er nog wat leuke acties zijn bij een winkel. Soms nog wat extra Thunderkings (liefst allemaal verschillende)

Tja elk jaar het zelfde gezeik, m'n vrouw die heel de dag zit te meuten dat ik niets meer mag uitgeven.
Om vervolgens toch thuis te komen met nog meer vuurwerk, elk jaar het zelfde ritueel dus ik begin maar heel hard te lachen als ze weer begint.
Het valt ook gewoon niet mee om met dat gevoel dat je te weinig hebt rond te lopen, ik zeg altijd maar: "Er is geen betere raad als voorraad"

Ik ga dit jaar acties op F2/F3 single shots in de gaten houden. Ik ga dit jaar vanaf 15:00 uur verschillende winkels bezoeken voor hoge kortingen.

Ik ga dit jaar acties op F2/F3 single shots in de gaten houden. Ik ga dit jaar vanaf 15:00 uur verschillende winkels bezoeken voor hoge kortingen.

Dat kan best eens tegen gaan vallen. De Eccentric Shots en Bombardos zijn uitverkocht en de Sonnet gaan eind verkoopdag 3 wellicht ook niet halen. De single shots van andere importeurs heb ik geen zicht op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan