Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Ben volgens mij nog nooit de 31e in een shop geweest. Ja wel als klein gassie natuurlijk maar later met grote bestellingen zeker niet.

1e 2 afhaaldagen zijn toch pittig met het rondrijden en ophalen dus kan ik de 31e volop genieten van de dag zelf.

Ligt eraan. Soms als een van de kids mee is bij afhalen laat ik hun nog wel wat kiezen. Meestal heb ik m’n collectie zorgvuldig uitgezocht en vind ik een overpriced potje dan een beetje zonde. Maar ach; als zij er blij mee zijn..

Heel af en toe zie je iets op een demo wat je tot na de kerst doet twijfelen. Als dat zo is kan het zijn dat ik de 29e mn portemonnee nog trek. Maar doorgaans bestel ik half december mn laatste spul na de demo's van Kuiper, Huissen en Souman.

Afgelopen jaar de Boombastic voor €65 en de Full Assault voor €85 nog kunnen scoren in een happy hour. Dit jaar misschien weer eens kijken (als er tenminste nog wat is overgebleven).

Vaak kan ik het niet laten om veel te veel uit te geven aan dat ene product die je steeds laat staan door twijfel en hem dan toch nog haalt voor de volle mep met de verkoopdagen. Al heb ik ook wel eens bij een happy hour interessante producten gescoord voor hele mooie prijzen.

Vorig jaar heb ik besloten om toen een flinke lading “kooi producten” extra mee te nemen.

Dit jaar zal dat niet het geval zijn. Alles is besteld. Enige wat kan gebeuren: een product wat er niet is / niet geleverd mag worden, waardoor ineens alternatieven gezocht moeten worden. Dan sluit ik niet uit dat er stiekem een nieuwe deal gemaakt wordt.

Back
Bovenaan