Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt? Ik heb toch nog neiging om wat monsters en andere kleine crackling spullen te halen. En gisteren toch nog een een klein meter pakket gehaald...Dit jaar ga ik het ook echt niet doen. Waar normaal altijd wel een gevoel overheerst van ik heb niet genoeg of ik wil die of die nog. Dit keer is het besef er wel dat het echt genoeg is zo.
Ik moet iets bekennen haha. Dit schreef ik voordat ik de topics had gezien over de monsters en de Cucarachas. Dus daar gaan we alweerMag ik vragen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt? Ik heb toch nog neiging om wat monsters en andere kleine crackling spullen te halen. En gisteren toch nog een een klein meter pakket gehaald...
Dat 'probleem' heb ik ook. Printer deed het niet, zij wilde de bestellingen wel even op werk printen. *Slik*. Ok. Krijg ik een keurig stapeltje met daarbij de opmerking: "Valt ook mee dit jaar, hebben we wel genoeg? Je bent veel te veel aan het twijfelen geweest".Ik heb al een aardig klein ruggegraatje, maar als mn vriendin dan ook nog eens losgaat met haar enthousiasme van: deze is ook mooooi, kijk deze, heb je deze al gezien, ohhh deze moet je zien..dan heb ik helemaal geen ruggegraat meer over![]()
Dat wordt nog vies bijhalen vandaag dus, shopse!Dat 'probleem' heb ik ook. Printer deed het niet, zij wilde de bestellingen wel even op werk printen. *Slik*. Ok. Krijg ik een keurig stapeltje met daarbij de opmerking: "Valt ook mee dit jaar, hebben we wel genoeg? Je bent veel te veel aan het twijfelen geweest".
*Pfewh*. Het kan ook anders lees ik soms. Gelukkig hier geen last van dus!
Heb je er spijt van omdat het product niet goed was of omdat Lesli de importeur is?Ik heb de Tang emprire van Riakeo nog gekocht, en kwam er later achter dat Riakeo van Lesli dus had er spijt van