Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar ga ik het ook echt niet doen. Waar normaal altijd wel een gevoel overheerst van ik heb niet genoeg of ik wil die of die nog. Dit keer is het besef er wel dat het echt genoeg is zo.

Met uitzicht op de storm blijven de goud bakken in de schuur, dus wat RIAkeo cakes gekocht om die te stoken

Dit jaar ga ik het ook echt niet doen. Waar normaal altijd wel een gevoel overheerst van ik heb niet genoeg of ik wil die of die nog. Dit keer is het besef er wel dat het echt genoeg is zo.
Mag ik vragen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt? Ik heb toch nog neiging om wat monsters en andere kleine crackling spullen te halen. En gisteren toch nog een een klein meter pakket gehaald...

zo ff wat vuurwerk voor een maatje halen. Die moest ineens toch vuurwerk maar geen tijd om zelf te halen. toch nog wat klein spul erbij halen, want er staan er straks 5 dus ik wil wel dat ze genoeg hebben :angel:

Ik heb al een aardig klein ruggegraatje, maar als mn vriendin dan ook nog eens losgaat met haar enthousiasme van: deze is ook mooooi, kijk deze, heb je deze al gezien, ohhh deze moet je zien..dan heb ik helemaal geen ruggegraat meer over 😑
Dat 'probleem' heb ik ook. Printer deed het niet, zij wilde de bestellingen wel even op werk printen. *Slik*. Ok. Krijg ik een keurig stapeltje met daarbij de opmerking: "Valt ook mee dit jaar, hebben we wel genoeg? Je bent veel te veel aan het twijfelen geweest".

*Pfewh*. Het kan ook anders lees ik soms. Gelukkig hier geen last van dus!

Laatst bewerkt:
Dat 'probleem' heb ik ook. Printer deed het niet, zij wilde de bestellingen wel even op werk printen. *Slik*. Ok. Krijg ik een keurig stapeltje met daarbij de opmerking: "Valt ook mee dit jaar, hebben we wel genoeg? Je bent veel te veel aan het twijfelen geweest".

*Pfewh*. Het kan ook anders lees ik soms. Gelukkig hier geen last van dus!
Dat wordt nog vies bijhalen vandaag dus, shopse!

Naah, ik wilde nog klein krakelspul najagen maar gewoon geen tijd voor en kom ook nergens met de gewilde objectjes weer. En beseft dat ik toch altijd met teveel klein spul blijf zitten, die tijd is wel beetje voorbij (exclusiviteiten als van Funke uitgezonderd) dus wel prima zo

En het is mij voor het eerst gelukt om niks extras te kopen. Moet wel eerlijk melden dat ik bijna een Iro King Beauty gekocht had voor een veel te hoge prijs.

welgeteld 3 cakes that's it, heb me wonderbaarlijk genoeg behoorlijk weten in te houden...moet wel zeggen dat ik geholpen ben dat de 2 winkel in de regio met Riakeo de gewenste artikelen niet meer hadden anders waren het toch een cake of 8 geworden haha

Heb de 31ste lekker oliebollen en appelflappen gebakken, beetje hapjes gemaakt en er niet meer op uit geweest. Dikke prima.

Ik heb de Tang emprire van Riakeo nog gekocht, en kwam er later achter dat Riakeo van Lesli dus had er spijt van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan