Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe gaat alles wat ik koop ook op. Soms blijft er wel eens wat over maar ik heb dit jaar voor het eerst bewust iets besteld om te bewaren zodat ik hier nog een paar jaar plezier van kan hebben. Dit product is al enige tijd uit het assortiment en heb er nu een paar extra besteld.

En dat is dan?

Lastige keuze dit jaar. Aan de ene kant zijn de prijzen bij veel winkels zo flink gestegen dat extra inslaan wel een hele erge luxe aan het worden is. Aan de andere kant ben ik erg huiverig wat een overwegend links kabinet van de traditie zal overlaten in hun Kruistocht tegen 'klimaatverandering'...

Nou, daar hoef je in ieder geval niet meer bang voor te zijn, het zal en wordt duidelijk een rechtse kabinet, alleen jammer dat het een minderheidskabinet gaat worden, gezien de VVD hun verantwoordelijkheid niet durft te nemen en de NSC ook het volk laat barsten terwijl het toch overduidelijk is wat het volk wilt. Als je alle rechtse partijen optelt dan is het een duidelijke overwinning voor rechts. De eerste 4 jaar hoeven we ons niet bang te maken, for sure!

Nou, daar hoef je in ieder geval niet meer bang voor te zijn, het zal en wordt duidelijk een rechtse kabinet, alleen jammer dat het een minderheidskabinet gaat worden, gezien de VVD hun verantwoordelijkheid niet durft te nemen en de NSC ook het volk laat barsten terwijl het toch overduidelijk is wat het volk wilt. Als je alle rechtse partijen optelt dan is het een duidelijke overwinning voor rechts. De eerste 4 jaar hoeven we ons niet bang te maken, for sure!

Kijk, dit is nou één van de problemen van plat populisme. "Het volk als eenheid heeft gesproken". Het volk is verdeeld, overigens inherent aan ons politieke systeem, de PVV heeft ca. 20% van de stemmen. Overigens heeft NSC altijd hetzelfde standpunt gehanteerd, met het partijprogramma zoals dat er ligt, valt niet samen te werken met Wilders. De VVD heeft in mindere mate duidelijke bewoording gekozen, maar ook zij hebben wel degelijk laten merken niet zomaar in zee te gaan met de PVV.

Trouwens, nee ik koop niets in met de intentie om het te bewaren.

Kijk, dit is nou één van de problemen van plat populisme. "Het volk als eenheid heeft gesproken". Het volk is verdeeld, overigens inherent aan ons politieke systeem, de PVV heeft ca. 20% van de stemmen. Overigens heeft NSC altijd hetzelfde standpunt gehanteerd, met het partijprogramma zoals dat er ligt, valt niet samen te werken met Wilders. De VVD heeft in mindere mate duidelijke bewoording gekozen, maar ook zij hebben wel degelijk laten merken niet zomaar in zee te gaan met de PVV.

Trouwens, nee ik koop niets in met de intentie om het te bewaren.

Nou ja, laten we er exact 24,6% van maken. Waar het hier toch om gaat en we zitten op een vuurwerkforum, is dat links duidelijk niet aan de macht gaat komen, ook al willen diverse partijen niet samenwerken, er komt dan minimaal een gedoogkabinet wat ook gewoon rechts is. Voor ons als vuurwerkliefhebbers is dat goed nieuws, even buiten beschouwing gelaten wat er verder zal gebeuren. Ik wil absoluut hier geen discussie beginnen over politiek, was iig niet de bedoeling, althans geen politieke kwesties en onderwerpen behalve wanneer het over ons vuurwerk gaat.

Nou ja, laten we er exact 24,6% van maken. Waar het hier toch om gaat en we zitten op een vuurwerkforum, is dat links duidelijk niet aan de macht gaat komen, ook al willen diverse partijen niet samenwerken, er komt dan minimaal een gedoogkabinet wat ook gewoon rechts is. Voor ons als vuurwerkliefhebbers is dat goed nieuws, even buiten beschouwing gelaten wat er verder zal gebeuren. Ik wil absoluut hier geen discussie beginnen over politiek, was iig niet de bedoeling, althans geen politieke kwesties en onderwerpen behalve wanneer het over ons vuurwerk gaat.

Helemaal mee eens verder. Moest alleen even inhaken op die formulering elke keer "het volk heeft gesproken" (ook buiten dit forum en niet gericht naar jou). Het triggered me een beetje. :) In ieder geval is een overwegend rechts (minderheids) kabinet zeker niet ondenkbaar, waarvoor ik heel dankbaar ben.

Hier gaat ook alles de lucht in. Heb er hier eentje die een beetje moeilijk deed over het vuurwerk wat vorig jaar bleef staan ivm het kloteweer hier.

Plus dat ik er vanuit mag gaan dat we de komende jaren nog legaal mogen stoken...

Doorgaans stook ik alles gewoon op maar dit jaar heb ik van sommige, voornamelijk kleinere, uitloop producten wat extra besteld om te bewaren. Ik ben benieuwd of ze ook inderdaad over gaan blijven.

Eigenlijk alleen als je weet dat iets uitloop is of gaat worden, zoals nu de thunderbolts of vorig jaar de mega 6 star

Niet bewust, maar ik koop altijd ruim in, en hou altijd wat over. Ook omdat ik, zeker de laatste jaren, altijd een stemmetje hoor dat het wel eens tot een verbod kan komen. En dan heb ik nog wat liggen, voelt goed.

Dit jaar rustig aan besteld, en bij goed weer wil ik schoon schip maken.

Normaal gaat alles op maar mocht er vanwege regen, wind etc niet alles opgaan dan gewoon lekker bewaren toch

Heb dit jaar wel wat extra kleine uitloop producten besteld zoals stijgtollen. Zo kan ik er nog een paar jaar van genieten :thumbsup:

Heb dit jaar wel alvast wat extra cakes besteld welke uitloop zijn , DumBum 16 shots en WCKD Thunderbolt .

Zit er ook aan te denken om een aantal doosjes Funke Hollenfeuer te bestellen, zodat ik een klein voorraadje hiervan heb voor het komende jaar

Wat dat betreft zijn die freakacties zo tof, weet je wat je krijgt en in januari te bestellen, zekerheid van toffe items.
Moet wel bekennen dat ik had gewild dat ik nog wat items had die dit jaar uitgelopen zijn, zo zonde.

Ik koop eigenlijk altijd vrij ruim en hou daardoor altijd wel iets over. Ligt natuurlijk ook aan het weer, dat bepaalt of ik nog meer overhoud - of niet uiteraard. Heb dit jaar wel wat cakes extra gekocht die ik wellicht niet meer zie terugkeren.

Afgelopen jaar wat fonteinen bewaard vanwege de harde wind.

Dit jaar veel klein spul om met de kids af te steken. Heb een restantje 'open doosjes die niet terug kunnen' van een verkoper die gaat stoppen in bestelling gezet. Verwacht daar wel wat grondbloemen, fonteintjes etc. Van over te houden

Nee absoluut niet, ik leef nu en ik wil nu genieten zolang het kan. Morgen is niet beloofd (met name de traditie) en over een jaar al helemaal niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan