Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik koop geen producten voor volgend jaar. Uiteraard kan het zijn dat er iets overblijft maar om al voor volgend jaar in te slaan vind ik persoonlijk niet handig en heb er geen opslagruimte voor. Lekker alles opmaken en dan weer opnieuw beginnen.

Tja eigenlijk niet....maar je weet nooit wat de overheid gaat doen....dus hou eigenlijk altijd twee boxen achter zodat ik toch nog iets te stoken heb :D

Als er echt een speciaal item is, wil ik dat overwegen. Inderdaad, toen de Red Maroon eruit ging zoals Wesley ook aangeeft en dat was destijds ook met de Salute 1, die kon je maar beter wat extra bestellen.
Vorig jaar met de single shots ook het idee gehad, maar uiteindelijk niet gedaan, en dit jaar zijn er gelukkig prima alternatieven.

Kan me wel goed voorstellen dat men ook veel meer pijlen had gekocht als het bekend was dat die eruit zouden gaan.

Ik doe niet aan producten kopen voor volgend jaar. Tuurlijk zullen er leuke items verdwijnen, maar er komen vaak ook leuke items voor terug. :)

Dat is de gok die ik neem.

Ja, zeker! Ik ben wel van het hamsteren dus als ik weet dat iets uitloop is maar ik vind het heel gaaf, dan probeer ik er een voorraadje van aan te leggen. Zo geniet ik de komende jaarwisselingen nog van producten als de Ghost King, Wasp, Sirens, Sky Alert 3. Vooral blij dat ik van wat uitlopende pijlen een voorraadje aan had gelegd, kan de komende jaarwisselingen nog wel vooruit :D

Ja, maar niet veel. In dit geval de Kilo Knaller van Evo, (2 cakes van de 3xHeaven). Ik had 'm al maar die kon ik niet laten liggen voor 30 euro! Waarschijnlijk houd ik ook gewoon nog wel wat over. Dat schuift dan gewoon door naar volgend jaar.

Ik koop altijd wel iets dubbel ofzo om ervoor te zorgen dat ik het jaar erop er ook nog 1 of 2 heb. Ook selecteer ik altijd vooraf al wat er mee gaat naar de stook locatie en wat ik bewaar voor het jaar erop. Ik wil altijd iets achter de hand houden voor het geval het plots ineens verboden worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan