Knokke-heist 12-02-2011 Valentijnsvuurwerk

Zo Fred, je bent er dus ook. Moeten nodig weer eens een babbeltje maken.
Dat is bijna weer een jaar geleden! Laatste keer was in Urk. Heb daar Jurrien toen ook nog even gesproken. Leuk jullie weer een keer te zien!
Wordt nog een leuke meeting! Hoop alleen dat het niet zo koud is als vorig jaar.

Groeten.

Leendert, gezellig man, kunnen we ook weer even bijkletsen!!
Inderdaad een lange tijd geleden, te lang!!
Tot zaterdag a.s. alvast het wordt daar vast en zeker een romantisch avondje. :p

Het zal zeker drukker worden met freaks in verglijking met vorig jaar!
Altijd gezellig.

Zoals al werd gezegd: vergeet je vuurwerkbril niet!

Ben ook van de partij.
Komt een logee langs die niet echt van het vuurwerk is maar die gaat dan ook maar mee. Wordt gezellig met ze vijven in die fiat panda van DsNL!

Ben ook van de partij.
Komt een logee langs die niet echt van het vuurwerk is maar die gaat dan ook maar mee. Wordt gezellig met ze vijven in die fiat panda van DsNL!

Dan zit bij deze de auto vol, haha, BOMVOL:p
Achja en die logee, die gaat van vuurwerk houden, daar zorgen we wel voor, ik zal mn laptop meenemen, zodat jullie zelfs onderweg nog een paar prachtige shows kunnen bekijken!:D:D

Wie gaan er mee?
Koenie95
Roy + Maat
Drummer 92
DsNL uiteraard:D

Waar gaan we mee?
Fiat%20panda%20Glimmens_250708_0941.JPG

Ole!

Laatst bewerkt:
Ook ik zal aanwezig zijn aankomende zaterdag, samen met DsNL en de rest in deze prachtige fiat panda, word nog een gezellig ritje denk ik :p Tot zaterdag heren! :bye:

Ik ga ook heen samen met mijn vrouw'lijke aanhangsel. Terugrijden is de vorige keer slecht bevallen, dus blijven we slapen in het altijd pittoreske Maldegem.

5 man in een fiat panda... damn! dat is een aardig volle bedoeling in zi een klein autotje hahahaha :p

Heeft er iemand goede bruikbare tips qua parkeren?
Ik las net ook iets over zones e.d. op de knokke-heist website, maar ik parkeer liefst ergens zonder teveel stress zodat ik steeds op de tijd moet letten...

Dus alle tips zijn erg welkom!

Heeft er iemand goede bruikbare tips qua parkeren?
Ik las net ook iets over zones e.d. op de knokke-heist website, maar ik parkeer liefst ergens zonder teveel stress zodat ik steeds op de tijd moet letten...

Dus alle tips zijn erg welkom!

Ik ben blij dat je het vraagt inderdaad, want daar ben ik ook wel benieuwd naar:).. Het liefst gratis parkeren ofzo, als je een klein eindje moet lopen, is dat voor mij ook geen probleem.:)

Back
Bovenaan