Knokke-heist 12-02-2011 Valentijnsvuurwerk

Jurrien, mooi gefilmd en prachtige foto,s ouwe.
Sta te kijken van de kwaliteit, want zo vaak heb je het nog niet gedaan.
Toppie.!!

[Review met films en foto's er even uit geknipt...]

Mijn complimenten voor je media, Jur! :thumbup: Ziet er kwalitatief echt zéér gelikt uit. Je films zijn prachtig met die full HD. Het lijkt erop dat je camera (Canon 550D) minstens zo goed kan filmen als menig andere camcorder in dezelfde prijsklasse. De typische euvels waar de meeste andere fotocamera's last van hebben met het filmen van vuurwerk, zijn in dit geval niet of nauwelijks te zien. Het goud staat er goed op, de flitsen van de breaks geven geen strepen, de kleuren zijn vlijmscherp, en de focus is prima. Ik ben echt onder de indruk van de films van deze FOTOcamera.
Je foto's zien er voor zo'n eerste keer ook al zeer goed uit. Vanaf nu gewoon een kwestie van experimenteren en gewoon dóén. Wat mij wel opvalt aan je foto's (ik had het er in de auto al even over) is dat de achtergrond (lucht) zo donker is. Het is nu gewoon een pikzwarte achtergrond met daarop haarscherpe strepen van het vuurwerk. Daar is niks mis mee, begrijp mij niet verkeerd. Persoonlijk zie ik echter liever een iets lagere F-stop waarde, waardoor het iets realistischer overkomt. Nu lijkt het wel alsof het in Photoshop/Paint is gemaakt door jezelf. Zwart opvullen, gekleurde streepjes zetten...klaar! Probeer eens een keer je diafragma iets meer open te zetten, en kijk wat jou meer bevalt.

Hier aantal foto's gemaakt door Damianus die hier ook heen geweest is.

knokkeheist-vuurwerk-1.jpg

knokkeheist-vuurwerk-12.jpg

knokkeheist-vuurwerk-18.jpg

knokkeheist-vuurwerk-2.jpg

knokkeheist-vuurwerk-7.jpg

Klik hier voor meer foto's

Complimenten vanuit Belgische hoek voor de fotograven onder ons.

Het Valentijnsweekend is andermaal een groot succes geworden in Knokke-Heist. Dat geldt zowel voor het zoenboxinitiatief, de strandkoppelwedstrijd, de champagnebar als het vuurwerk. Voor dat vuurwerk dat op romantische muziek was gesynchroniseerd waren trouwens een paar professionele magazinefotografen uit Nederland naar de badstad afgezakt.

http://oronieuws.blogspot.com/search?q=vuurwerk

( die versie van roxane was echt niet om aan te horen)

Film gekeken met school en er ging gelijk een lichtje branden...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weten we ook gelijk weer waar die versie vandaan kwam, ik dacht tijdens de show al dat ik McGreggor herkende (vroeger toen ik klein was erg veel star wars gekeken :p). Het laatste stuk in de show was dus ook van deze versie van Roxanne (dat vioolgebeuren met die whistle cakes erbij en dan de climax). Vindt iemand anders het ook ietwat VREEMD dat ze de climax van een valentijnsshow hebben geschoten op een verkrachtingsscene!? XD

Even een vraagje :

Ik heb even in de kalender gekeken voor 2012 maar ik zie nergens dat er weer een valentijnsvuurwerkshow is:cry:

Gaat die show dit jaar niet door? weet iemand hier meer van?

(Dit is de link van de kalender van knokke http://www.knokke-heist.info/evenementen)

Alvast bednkt!

--pyro99:bye:

Even een vraagje :

Ik heb even in de kalender gekeken voor 2012 maar ik zie nergens dat er weer een valentijnsvuurwerkshow is:cry:

Gaat die show dit jaar niet door? weet iemand hier meer van?

(Dit is de link van de kalender van knokke http://www.knokke-heist.info/evenementen)

Alvast bednkt!

--pyro99:bye:

ik heb een tijd geleden wel ergens een datum gezien en deze zou op zaterdag 11 feb zijn,alleen geen idee welke site het was

gr JefFreak

haha, had de post van pyro99 maar half gelezen.

maar als ik naar de rest van het agenda kijk, zou ik verwachten dat het vuurwerk met alle bijkomende shows ook wel vermeld zou zijn als het dit jaar weer zou zijn...

Back
Bovenaan