Knock out XXL

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 157
Artikelnaam: Knock Out XXL
Netto Kruitgewicht: 216 gr
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 schoten met maximale titanium burstknal! Tot slot een heftige finale!
Tijdsduur: 18 sec
Stijghoogte: 15-20m
Richtprijs: €.12,48

1zl8746.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand hier de kartoninhoud van?

Ik zou namelijk wel een kartonetje willen, als er niet teveel inzitten.

zitten 8 stuks in een karton :) heb van de week namelijk karton uitgepakt

Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit voor 12.50, en de combinatie actie met de banzai maakt het al helemaal aantrekkelijk. Prima vooravond cake denk ik zo!

pyro-freak

1 pakje? Dit is een cake, die samen met de banzai inderdaad een actie heeft.

hij heeft het over een pakketje , geen pakje :p

dus hij bedoeld dat hij de banzai en knock out xxl in 1 "pakket" koopt (zoals de aanbieding is natuurlijk):rolleyes:

--pyro99:bye:

Laatst bewerkt:
Hier ook 2x de aanbieding besteld.. Leuke cake die xxl, zeker ook voor overdag!
Banzai is ook wel een grappig cakeje voor in de vooravond dus een leuke aanbieding dit!

Hij staat bij mijn Welkoop in de buurt niet meer op de site met die aanbieding, betekend dat hij uitverkocht is? Want wilde hem graag morgen nog bestellen..

hij staat niet meer op goedvuurwerk/vuurwerkplanet.
Het is wel een op=op actie misschien daarom die er vanaf gehaald is dat echt uitverkocht is bij lesli.
maar als je de 28ste na de winkel gaat ze ze mischien gewoon nog hebben liggen.

Ik kan het verders nu niet nakijken ik kom morgen pas op de welkoop waar ik sta dan heb ik miss meer info over hoe en wat.

Hij staat bij mijn Welkoop in de buurt niet meer op de site met die aanbieding, betekend dat hij uitverkocht is? Want wilde hem graag morgen nog bestellen..

er stond bij op=op dus hij is gewoon op nu, maarja je kan altijd nog even bellen voor de zekerheid!:wink:

--pyro99:bye:

Om er nog even op terug te komen, ben eigenlijk wel benieuwd wat ik zal krijgen als die combi uitverkocht is. Zullen dat dan ook 2 cake's zijn? Want bij oplawaai kreeg je next mystery mines

Back
Bovenaan