Knock out XXL

thunder fan zit normaal niet in de lijn van welkoop/boerenbond, maar de vervangers worden geregeld vanuit lesli vandaar dat als knockout xxl op is je thunderfan krijgt.,
en geld ook voor combi actie

Ik heb net ff fimpje bekeken hij komt idd niet echt in de buurt van de knockout xxl. Stond op de lijst die wij aangeleverd hebben gekregen vanuit lesli als vervanger. heb er zelf ook verders weinig over te zeggen

Elk filiaal heeft toch wel een paar karton gekregen mag ik hopen ?? niet dat ik morgen vroeg mijn bestelling kom halen, en het is uitverkocht, dan ga ik moeilijk doen.

ieder heeft wel aantal karton gehad maar is hard gegaan, mochten ze door hen karton heen zijn dan krijg je daar een vervanger voor. ik heb daar geen zicht op. ik werk bij 1 winkel en kan niet over de andere 170 welkoop/boerebond praten

Ga het om een uur of 9:30 ophalen, ze moet daar de bestelling dan nog bij elkaar gaan zoeken neem aan dat ze er dan nog wel 2 stuks staan hebben is niet zo druk meestal.
Ach we zien het wel.

Ik heb deze aanbieding 6 keer besteld.Stel dat ze ook hier door de vooraad heen zijn,krijg je dan gewoon 6 keer Thunderfan samen met 6x Banzai of is het dan alleen 6 keer Thunderfan?

Ik heb deze aanbieding 6 keer besteld.Stel dat ze ook hier door de vooraad heen zijn,krijg je dan gewoon 6 keer Thunderfan samen met 6x Banzai of is het dan alleen 6 keer Thunderfan?

Ik heb vanochtend ipv van één knockout out XXL twee thunderfans gekregen. Dus wellicht 12x thunderfan of een andere oplossing.

Oke,bedankt Tunit.
Met 12 Thunderfans zou ik ook wel tevreden zijn ook al is die minder dan de Knock Out XXL.Wil een projectje gaan maken en het is natuurlijk nogal een verschil of je dan uiteindelijk 6 of 12 potten krijgt.
Vanavond tussen 18:30 en 19:00 kan ik mijn bestelling ophalen.Ik laat hier dan wel even weten wat ik gekregen heb.

Deze gelukkig meegekregen, een man naast mij had 12x de combi besteld en kreeg dan ook 24 thunderfan's mee...
Wel een klein ding trouwens!

Zeker niet de hardste knallen in NL, maar voor de prijs heb je zeker iets leuks. Wat dat betreft ook zeker een aanrader!

Ik heb gewoon de combi deal gekregen, helaas kan ik nog neit oordelen over de knockout xxl, deze staat nog in mijn kast.

Erg leuke cake en zeker voor die prijs! Knalt lekker en gaat in een goed tempo. Zeker een aanrader!

Deze om een uur of zes op oudjaars avond de lucht ingedaan. En moet zeggen dat de buren gelijk keken haha. Al dat geluid. En het bruine wat onder de knalle zit waaide ff flink rondom de pot. Door de wind haha. Voor de combi deal prijs. Een goed product. Hoep stiekem dit jaar weer op zo deal.

Back
Bovenaan