Oud en nieuw filmpjes van Torrr

Erg mooie beelden weer.
En zo te zien kletterde de regen daar ook goed door!.
ondanks de regen houden veel producten goed stand als ik zo op film zie.

Hier alvast 1 filmpje, geschoten om 18.00. De show bestaat uit :

- 2 x heavy legend 25
- 6 x 19 schots rowy assortiment
- 2 maal de sectret wave
- 2 maal de delicious thunder final edition

Best te bekijken in HD:

Wilt ge de volgende keer ffies wachten tot dat ik er ben a.u.b :p

Zet er GOED uit jonguhhh !!!

Ik moest hem zo vroeg schieten beste Stefan aangezien we wisten dat het een half uur later zou gaan regenen. Trouwens met dank aan DarkSoul voor het filmen :)

Stookmomentje samen met Stefantvs in de oudjaarsnacht 2013-2014. 1 van mijn zoontjes heeft de intro gemaakt, graag verneem ik van jullie hoe jullie het geheel vinden :)

Lekker filmpje Stefan van een deel van ons stookavondje ( op het intro na dan :p ) en top dat je ook een gedeelte van boven van de voor en achterkant hebt gefilmd, ben ik blij mee aangezien ik mijzelf die tijd nooit gun :wink:

Hier nog een filmpje van 2012-2013 die ik nog niet had gepost, met : Stefantvs, Dark Soul, Jappy-b en Torrr

Leuk om weer terug te zien, Arjan! :D De film is wel van slechte kwaliteit (windruis, horizontale lijnen, boom in beeld), maar de show is toch erg leuk om weer zo te bekijken. Lekker sfeerfilmpje!

Leuk om weer terug te zien, Arjan! :D De film is wel van slechte kwaliteit (windruis, horizontale lijnen, boom in beeld), maar de show is toch erg leuk om weer zo te bekijken. Lekker sfeerfilmpje!

Regen, wind en gefilmd vanaf onder een afdakje vandaan dus voor degene die toen filmde de enige mogelijkheid daar om droog te filmen, resultaat de gierende wind en de boom. Horizontale lijnen : geen idee, weet niet wie wat of welke camera daar is gebruikt :wink:

Back
Bovenaan