Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is hij weer zo goedkoop te krijgen? Pyro-freak?
Volgens mij is de Knock Out XXL niet meer in het assortiment. Er is echter wel een nieuwe knalcake die er heel veel op lijkt. Waarschijnlijk is het een soort omlabeling. De naam die erbij staat op de webshop is Knock Out XL maar op de foto kan je zien dat het om een andere cake gaat, namelijk de Thunderbrick. De Thunderbrick heeft dezelfde eigenschappen als de Knock Out XXL.
En is er inderdaad ook weer een scherpe actie. Alleen nu dus niet met de Knock Out XXL maar met de Thunderbrick. De Thunderbrick & Knock out ultrapack voor €10. Dus dat is een vrij scherpe aanbieding weer
Los is de Thunderbrick €9![]()
De thunderbrick? Hier in de folder heet die gewoon knock out xl...
Ik heb daarover een mail gestuurd omdat ik ook niet precies snapte wat de bedoeling nou is. straks denk je een 36schots te bestellen en dan haal je het in de winkel af en krijg je maar een 16 schots.
Ik kreeg terug:
Beste ***,
Origineel is de Knock out XL een 16 schots cake. Echter is deze afgekeurd en krijg je daarvoor in de plaats een vervanger, dit is de Thunderbrick, een gelijkwaardig artikel maar dan 36 schots!
Het is de Thunderbrick en maar 97.2 gram, ben benieuwt.
Is de xxl dit jaar uit het assortiment?