Knock Out Ultrapack

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 187
Artikelnaam: Knock Out Ultrapack
Bruto Gewicht: 1900
Netto Kruitgewicht: 95
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De beste single-shot knalmortier van Europa in een voordeelverpakking.
Tijdsduur: 2 sec
Stijghoogte: 15 - 20 m
Richtprijs: 9,99

187_knock_out_ultrapack.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Een voordeel pak van de knock outs. Ik hoop dat het dan ook een voordelige prijs heeft, want de knock outs zijn veel te duur. Al zou je met dit pakket omgerekend 2,50 per 6 betalen dan zou ik het nog wel kopen.

Haha ze komen nu allemaal met die 1 schot thunders voordeelpakken. als deze een leuk prijsje heeft pak ik m mee :)

En dan te bedenken dat het de beste van europa zijn...................zzzzzzz

Er is al zovaak gezegd dat de omschrijvingen nergens opslaan. Ik kijk er geen eens meer echt naar.

een tientje is een hele mooie prijs voor deze singe shots. Als mn dealer het verkoopt, dan haal ik zeker dat pak.

:bye:

het is nog wel steeds een richtprijs he jongens..:rolleyes:

maare, als het 3 euro duurder is, is het nog steeds goedkoop!

Ik tel er ook 25!
Dan zijn ze dus 40ct per stuk!

Zit hier ook nog een speciale doos omheen?
Moest haast wel trouwens, 25 is niet deelbaar door 6 xD

De gehele lijn Knock Out Series is enkel verkrijgbaar bij Boerenbond/Welkoop

Ik heb een paar dagen geleden een karton bestelt van het oude label bij de Rijswijkse vuurwerkhal, dus ze worden niet alleen verkocht bij Boerenbond/ Welkoop:wink:

Jammer als dat wel zo zou zijn, had eerder gezegt wanneer deze 2,50 per 6 gaan kosten gemiddeld dan zou ik dit pakket zeker kopen. Nu kom ik op 2,40 uit. Dus lijk me wel een koopje waard. Echter heb ik hier een normale Lesli dealer..

Zo zien we het graag, 25 stuks voor 10 euro. Dat komt neer op ongeveer 2,49 per 6 stuks, wat een normale prijs is voor singleshots. Normaal zijn de Knock Out's 3,49 per 6 stuks wat toch wel aan de dure kant is. Lesli is verrassend goed bezig dit jaar, naar mijn mening. Wel jammer van de omschrijving... maar ach. :D

Ik heb een paar dagen geleden een karton bestelt van het oude label bij de Rijswijkse vuurwerkhal, dus ze worden niet alleen verkocht bij Boerenbond/ Welkoop:wink:

De oude Knock Out, de losse single shot, (die bij RWVH verkocht wordt) was geen speciale lijn, deze kon dan ook verkocht worden door alle winkels die Lesli voeren.
Echter, de Ultrapack valt onder de Knock Out Series lijn en dit is een lijn die speciaal voor Boerenbond/Welkoop is!
Dit wordt dus wél alleen bij Boerenbond/Welkoop verkocht.

de Knock out serie is niet alleen bij de welkoop verkrijgbaar, zo heb ik het bij Takman kunnen aanschaffen en dat is geen welkoop ;)

Deze singleshot lijkt me alleen wel de variant van Pyroshopper, als je naar het voetje en de lengte kijkt...

Back
Bovenaan