Knock Out Ultrapack

Deze zijn veel kleiner als de knock outs van 3,49,- zou dat ook effect hebben op de knal? Heb ze al zien liggen in de plaatselijke welkoop

Hier nog een foto er van!

4j86eo.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Afmetingen van dit pakket zijn : 615mm lang
(breedte vergeten te meten:bonk:)

Netto kruitgewicht per single shot :3.80g

--pyro99:bye:

Zijn deze inderdaad kleiner als de normale per 6?
Dit zou wel jammer zijn :(
had anders 4 van deze pakken gekocht!

Zijn inderdaad wel wat kleiner, alleen ik weet niet of de kruit inhoud verschilt met de normale van 6, en of ze zachter gaan.

Ze zijn inderdaad kleiner.. volgens een medewerker van Lesli die ik laatst sprak was dit juist een voordeel daar ze nu dus ook lager knallen.

2 maal besteld. Kleiner of niet, zolang de knal maar goed is!
Ik verwacht eigenlijk dezelfde knal/uitwerking als de Thunder King van Pyroshopper.

De prijs is goed, per 6 betaal je ongeveer 2,50 wat een normale prijs is voor dit soort singleshots. Ze waren wel erg klein moet ik zeggen, maar de prestatie was er niet minder om, gewoon een goede knal.

Ik had nog een paar normale knock outs van vorig jaar gekocht dit jaar. en ze waren erg slecht. er kwam nauwelijks een knal vanaf. deze kleine ware zoo veel beter terwijl ik voor die andere 3,95 had betaald. maarja het waren nog restanten van vorig jaar. maargoed dit is een goede single shot voor een goede prijs :).

Leuke singelshots en ze waren harder dan de Thunderking Pack 24st. Het scheelde niet veel maar ze waren harder hahah!

Schorpioen.

Back
Bovenaan