Knock Out Ultrapack

Klopt meestal zijn ze dan ook best wel duur :p

Tja, ik heb hier voor de rest 3 gvb/weco in de buurt dus uiteindelijk vind ik welkoop toch de beste prijs/kwaliteit verhouding. Misschien als de welkoop geen goede aanbiedeningen heeft rij ik dit jaar wel naar duitsland.

Tja, ik heb hier voor de rest 3 gvb/weco in de buurt dus uiteindelijk vind ik welkoop toch de beste prijs/kwaliteit verhouding. Misschien als de welkoop geen goede aanbiedeningen heeft rij ik dit jaar wel naar duitsland.

Hier in de buurt zit niet heel veel anders dan de welkoop volgens mij verder alleen el blanco als dat niet al onder welkoop valt xd

snap alleen niet waarom ze de gewone knock out niet uit het assortiment doen, is in verhouding véél duurder. 6 voor 4.99,- en ultrapack is 25 voor 7.99

Speciaal voor deze singelshotjes en de stingerbees naar de Lesli dealer gereden. Ik had hier al reactie gelezen dat deze niet op en top waren, met die mening ga ik mee. Het knalt en heeft een effectje maar daar is ook alles mee gezegd.

Volgend jaar komen deze er niet meer in.

Speciaal voor deze singelshotjes en de stingerbees naar de Lesli dealer gereden. Ik had hier al reactie gelezen dat deze niet op en top waren, met die mening ga ik mee. Het knalt en heeft een effectje maar daar is ook alles mee gezegd.

Volgend jaar komen deze er niet meer in.

Eens, knal is niet echt hard te noemen en het effect stelt ook niets voor.

Ik kreeg er een paar van een vriend, maar zelf zou ik ze nooit kopen.
Ook zijn ze niet eens erg goedkop (7,99 voor 25 stuks als ik me niet vergis)

De kwaliteit is erg hard achteruit gegaan. Andere jaren gaven ze nog een mooie knal, maar dit jaar was het meer een rotje dat in de lucht knalde. De actie samen met de Extra Long maakte het nog redelijk goed. Maar deze komt er aankomend jaar niet meer bij de collectie.

De kwaliteit is erg hard achteruit gegaan. Andere jaren gaven ze nog een mooie knal, maar dit jaar was het meer een rotje dat in de lucht knalde. De actie samen met de Extra Long maakte het nog redelijk goed. Maar deze komt er aankomend jaar niet meer bij de collectie.

Zijn ze echt zo erg?

Ik had er nog een paar van vorig jaar maar die gaven nog wel een redelijke klap. Zijn ze echt zoveel slechter geworden?. Wel klopt het met die voetjes dat ze er snel afrollen

Iedereen zal er wel anders over denken. Maar ik vond het persoonlijk erg matig. Het was gewoon geen felle knal meer, wat hij andere jaren wel had.

Ik koop deze single shots onderhand al weer vele jaren en heb er nooit problemen mee gehad.
De kwaliteit is wat minder geworden dat is zo maar de knal is nog steeds goed vooral voor de prijs.
Een prijs die steeds lager werd in de loop van de tijd met vaak nog een leuke actie erbij waardoor deze dingen echt helemaal niks meer kosten. Het klopt er zijn betere singleshots maar ik vindt deze persoonlijk wel hele goede budgetsingle shots die ik gewoon puur voor de knal koop om er dan een paar honderd van op te stoken op de Dag Der Dagen.

Knal is gewoon goed. Vergelijkbaar met andere single shots. Ook ik heb hier nooit problemen mee gehad. Zeker door de lage prijs heeft deze een hoge kwaliteit verhouding ten opzichte van de anderen.

deze zijn iets kleiner en meen iets minder kruit per single shot, dan de knockout in 6 pakje doosje alleen die in de laatste jaren zo in prijs gestegen dat iedereen voor deze ultra pack kiest

Heb deze ook eens gehad, maar ben zelf toch echt de hardere single-shots gewend. Daardoor vielen deze behoorlijk tegen, beetje slappe knal.

Knal is gewoon goed. Vergelijkbaar met andere single shots. Ook ik heb hier nooit problemen mee gehad. Zeker door de lage prijs heeft deze een hoge kwaliteit verhouding ten opzichte van de anderen.

Dan word het tijd dat je de asian thunder of die van rubro probeert. Die gaan echt wel een stuk harder. Vind die knock-outs maar rommel.

Back
Bovenaan