Knetterkegels

jorisman

VWC lid
Artikelnummer: 505
Artikelnaam: knetterkegels
Bruto Gewicht: -
Netto Kruitgewicht: -
Effectomschrijving: Verrassend krachtige fontein met blauwe, rode en groene sterladingen en heftige crackling.4 Stuks in een doosje.
Cat.1 Vuurwerk: Mag het gehele jaar worden afgestoken!

Richtprijs: 3,99

Bijlagen

• 505 Knetterkegels.jpg
    505 Knetterkegels.jpg
    182,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dit is zeker verrassend. Dat dit het hele jaar door mag zeg! Wordt dit al ergens verkocht?

Laatst bewerkt:
2 zelf gemaakte filmpjes van deze grappige knetterkegels:

Op het eerste filmpje bleven we iets te dichtbij staan maar zie je de kleuren wel erg goed, op het tweede filmpje zijn we langzaam achteruit gaan lopen waardoor je het totaaleffect beter ziet maar de kleuren minder.

2 zelf gemaakte filmpjes van deze grappige knetterkegels:

Op het eerste filmpje bleven we iets te dichtbij staan maar zie je de kleuren wel erg goed, op het tweede filmpje zijn we langzaam achteruit gaan lopen waardoor je het totaaleffect beter ziet maar de kleuren minder.
Waar heb je ze gekocht?

Ja, best herkenbaar. Maar dan wel 10x zo groot en hoog dan een Hapiness. Ze komen boven de 2 meter uit hoor!

de happines van tegenwoordig die zijn niet veel meer inderdaad,
maar ik denk dat hij bij een ouderwetsch happiness gevoel de oude happiness bedoeld en die kwamen wel een meter of 6 hoog.

dessalnietemin leuke fonteintjes voor tussendoor deze knetterkegels

vandaag de knetterkegels binnengekregen! vanavond zal ik ze ff testen en filmen! hier alvast de foto's

fv9ox4.jpg

2vjojm1.jpg

(Foto's niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Toch maar even kijken waar ik deze kan scoren.
Zien er beter uit dan de meeste fonteintjes die ik in Cat. 1 heb gezien :D

Hier mijn filmpje van de knetterkegels! heelijke dingen! gaan behoorlijk hard , erg leuk dat dit het hele jaar mag!

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Je kan ze bestellen bij bijvoorbeeld Koopjegadget.nl
Lesli winkels hebben ze ook allemaal volgens mij?

niet alles lesli winkels verkopen ze , boerenbond en welkoop zowiezo niet.

de overige winkels verkopen een selectie er van , de ene verkoopt knetterkegels de andere verkopen flitspaaltjes en ga zo maar door, wil je weten of het aritkel dat je wil in die winkel verkrijgbaar is , moet je even op www.vuurwerkplanet.nl kijken:wink:

het beste blijft om ze gewoon via internet te kopen!:D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan