Knetter Rotjes

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Knetter Rotjes
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 80 stuks
Effectomschrijving: Een Knetterrotje is een knetter-pellet van de de categorie F1 en is geschikt voor buitenshuis gebruik. Het effect is een knetterend geluid.
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: €4,49

Aldi Knetterrotjes.JPG

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik heb de 2019 batch gisteren blijkbaar gekocht (doosjes met plastic plakbandjes) en die presteren meer dan prima! Goede harde crackling en leuke gekleurde rode en groene sterren. Ik ben blij dat ik deze versie in ieder geval hier in bezit heb.

De nieuwe 2020 versie (met zwarte papieren plakbandjes) lijken op de video's echt vele malen slechter te zijn net als de meeste andere producten van dit jaar. Deze knetteren lange niet zo lang, veel en hard als de oudere versie.

Hier nog een vergelijkingsfilmpje: Bombommetjes vs. knetterrotjes vs. kortsluiters.
Ik vind kortsluiters het felste als je opzoek bent naar alleen knetter. Anderzijds is het verschil (op de kleurtjes na) niet echt noemenswaardig.

Had een doos hiervan voor cat1 begrippen toch leuke dingen al had ik qua uiterlijk de meest lelijke dingen vies grijze lek(kruit) slachtoffers.

Knetterrotjes en de ratellinten waren hier, met name bij mijn zoontje, het beste bevallen!
op 31 dec. vanaf 14:00u toto 22:00u lekker buitengestaan.. heerlijke sfeertje

Back
Bovenaan