Mega uitverkoop Haokan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook vanaf mijn kant niks anders dan complimenten, alles stond netjes klaar, gecontroleerd, geholpen met naar de auto tillen. Binnen 10 min weer buiten!!

Waren om kwart voor 8 in Oisterwijk, bestelling was compleet. Van Jo ieder nog een bakkie koffie gekregen en een plak feeststol. Volgens mij was een van onze mods (man met bril) met een maat ook de Volvo vol aan het laden?

Vrijdagnacht mijn bestelling in Oisterwijk opgehaald. Winkelwagen stond al klaar met mijn bestelling. Nieuwe lokatie ziet er goed uit.

Ik kwam binnen bij haokan Roosendaal en ik werd bijna direct geholpen... dus ik zei gelijk, soh lekker rustig...! Bleek het daarvoor continu druk te zijn geweest met wachttijden... niks van gemerkt. Erg relaxed en werd prima geholpen, zelfs met tillen. Een winkelwagen zou wel beter zijn dan die pompwagen. Maar... voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Roosendaal was wederom drama. Kwam om circa 14:00uur aan en er stonden nog mensen van 12:00 afhaaltijd aan de balie. Daarom een hoop ontevreden lui in de zaak. Vervolgens kregen we te horen dat er ruim 2/2.5uur vertraging was. Daarop heb ik niet gewacht, aangezien ik elders ook een bestelling had staan, en ben vertrokken. Dit was overigens wel ok. Bij terugkomst -om 17:00uur- was het een stuk rustiger en stond ik met 25 minuten weer buiten.

Dit is helaas niet de eerste keer bij Roosendaal. Logistiek en met de afhandeling van bestellingen lijkt er iets duidelijk niet op orde. Zonde.

Oisterwijk was top geregeld. Klein kwartiertje in de rij gestaan maar daarna direct mn bestelling gekregen die achter de balie al klaar stond.

De zaak ziet er goed en sfeervol uit. Echt respect voor jou Jo dat je in deze onzekere tijden nog durft te investeren in een nieuw pand en bunkers etc.

Eenig min puntje... die drempel bij de deur.. man man man kreeg mn steekwagen er met geen mogelijkheid alleen overheen haha.

Was goed. We hebben alles nagekeken. Er was geen rij. Winkel zag er goed uit. Oisterwijk tot volgend jaar.

Pijnacker had een klein beetje vertraging, 20 minuutjes maar. Vond het allemaal strak geregeld, mensen die met orders binnen kwamen voor andere tijden werden vrolijk teruggefloten.

Ik ben ook in Pijnacker geweest afgelopen avond. Ik had een klein half uurtje vertraging op mijn afhaaltijd. Geen probleem, ik had ruim de tijd. Haokan bedankt weer voor de goede service.

Vuurwerk opgehaald in Oisterwijk, vriendelijk personeel! Stond netjes en compleet klaar binnen 10 minuten weer buiten. Showroom oogde wat leeg alleen. Bedankt voor de goede afhandeling en service!

Zelf in Roosendaal geweest gisterochtend. Er is 1 iemand die ik op zo'n moment niet tegen wil komen en dat is een controleur. Zoals gezegd er was een vertraging van om en nabij de 2 uur. Ze vroegen mij ook om later terug te komen (1u heen 1u terug). Niet gedaan en besloten te wachten. Gelukkig waren er nog een aantal andere liefhebbers dus uiteindelijk was het nog hartstikke gezellig.

Gisterochtend rond 10.00 uur mijn vuurwerk opgehaald bij Jo in Oisterwijk.

Het was rustig en na een dolletje met Jo zelf stond mijn vuurwerk binnen al gereed.
Binnen 5 min stond ik alweer buiten.

Ten opzichte van vorig jaar qua locatie en service flinke vordering!
Dit mag zeker gezegd worden:)

Bedankt Jo!

Gisteren rond 17:00 mijn vuurwerk opgehaald. Dik twee uur moeten wachten waarvan zeker 30 min helemaal geen orders werden uitgeleverd. Er waren ook niet heel veel mensen moest ik zeggen binnen dus ik was erg verbaast waardoor het zo lang allemaal moest duren

Na 18:00 begon er weer wat mee tempo in te komen. Wat ik merkte dat men heel veel moeite had met bestellingen met veel klein vuurwerk. bestellingen met alleen grote dozen ging vaak redelijk vlot, maar als me ook kleine spul had dan kost het allemaal heel veel tijd om een order compleet te krijgen.
Helaas was mijn bestelling ook alleen maar klein spul waardoor dit ook niet heb mee geholpen.
Misschien een de toekomst iets minder verschillende soorten klein vuurwerk. Ik denk dat op een geven moment 5 verschillende soorten bijtjes op de site stonden. Dit zal wel een van de reden zijn waardoor dit veel tijd kost.

Volgend jaar haal ik het wel laat in de avond op dan zal het wel een stuk minder lang wachten zijn

Vanochtend bij Haokan in Pijnacker geweest, totaal geen last van enige vertraging, ik was direct aan de beurt. Helaas geen Funke fonteinen voor mij dit jaar, maar hier een mooie Telesto Star voor gekregen. De secret salute was nog niet geleverd, ik wordt later op de dag gebeld wanneer ik deze alsnog kan ophalen. Al met al zeer tevreden en kom volgend jaar zeker terug!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan