Vuurwerk Orthen

Heb de best selection 4 mee gekregen met daarin cake 1&2 en 2x5 baal daar enorm van!

Ook de mayhem niet geleverd gekregen deze waren zoek geraakt tussen de bunkers en de winkels.

Mocht wel een vervanger uitzoeken alleen niet tot een gewenste oplossing gekomen. Dus het geld maar terug genomen.

Dan kan dat weer bij het budget van volgend jaar.

Vanmorgen om 07 uur bij Orthen geweest.
Kreeg als verrassingsbox de 2018 versie van de Transbomber mee. Echter toen ik hem thuis had opengemaakt bleek er 2x cake 3 in te zitten, dus ik heb een opgevoerde versie :)
Dit was het enige shoonheidsfoutje. Rest was allemaal geleverd, stond klaar en werd gecontroleerd.
Stond binnen een 10/15 min weer buiten.

Ik heb alle boxen van Evolution bij Orthen zonder kooi. Doet Orthen deze zelf al verwijderen? Of wat betekent dit?

Helaas daarnaast ook zonder eerdere kennisgeving de snowstorm 2.0 i.p.v. 1.0 gekregen. Maar gelukkig wel de 3x mix compound 3903 als gratis box! Top!

Vestiging Orthen: Mayhem box was er niet, hiervoor als vervanger de Serenity uitgezocht, Eurostar Beijing was er niet hiervoor de best selection 4 gekozen, waar 4x 20 shots cakes inzaten. Als gratis box de 3x Heaven gekozen, ze kwamen bij mij ook in eerste instantie met dat FastFusios boxje met 3 cakes maar daar nam ik geen genoegen mee. Niet geheel volgens bestelling dus maar ben redelijk tevreden.

Hey Kees. Appart verhaal ik had serenity besteld maar die was er niet werd me verteld. Sterker nog van de 3 dozen die ik besteld had waren er 2 niet. Toen ik vroeg waarom daar niet even een mail voor gestuurd werd zeiden ze dat dat teveel moeite was. Met een slecht gevoel weer naar huis. Redelijk opgelost, maar had het liever eerder geweten dan kan je in ieder geval even rustig onderhandelen wat de vervanger kan worden.

De reden dat ik al een aantal jaar niet meer bij orthen kom.
Begrijp me niet verkeerd, zeer aardige ondernemers.
Maar ik kreeg nooit wat ik bestelde. En dan heb ik het niet over een potje wat er niet was.

Vanavond mijn eerste ervaring met orthen gehad. Was een goede ervaring met top service. Ik kreeg als verrassingsbox de 3xmix cadeau. Verder alles wat ik bestelde kreeg ik gewoon netjes. Orthen kan mij volgend jaar weer terug zien.

ik was hier om 20.15 gilbert kwam me helpen, alles was er! inc. mayhem, fairytail ass en de gratis box 3xmix. ik had totaal een box of 30 en heb nergens een vervanger uit moeten zoeken. echt een top winkel en goede service!
even een praatje gemaakt met gilbert (sonnet 9 nog gekocht) en 30 min later stond ik weer buiten.

Hier ook een bezoekje aan Orthen gebracht vanavond. Naar aanleiding van de berichten over niet geleverde boxen toch enigszins gespannen in de auto gestapt. Zo had ik onder andere de Limited Edition 1 besteld, die eerder niet uitgeleverd werd aan een medeforumlid.

Toen ik echter in de winkel aan kwam en mij aan de balie meldde, zag ik mijn gereserveerde producten al keurig klaar staan. Inclusief de Limited Edition 1 en als gratis box de 3xmix, waar ik persoonlijk heel blij mee ben. Zeer tevreden weer richting de auto gegaan en voor mij ook zeker reden om hier volgend jaar weer te kijken.

Is vanavond na 18.00 ook nog een truck met boxen gekomen vandaar denk ik toen wel goede boxen. Gewoon heel vroeg of laat in dag komen hier miste een van de Dragon boxen bij een kameraad daarvoor colorstorm gekregen. En als kilo knaller 5 packs coco bleu en crackeling nog iets uit de pro fire serie.

Heel veel verschillende reacties weer zoals bijna elk jaar.. Dit jaar was voor ons alles aanwezig en stond het ook klaar. Is wel eens anders geweest. Het lijkt wel een loterij bij orthen af en toe. Toch blijft het een winkel waar wij elk jaar terug komen vanwege de mooie prijzen en ook het vriendelijke personeel wat altijd hun best doet om je tevreden naar huis te laten gaan.

Was er gisteren rond 9u. Was op dat moment lekker rustig en netjes geholpen. Bestelling werd gecontroleerd en zelfs nog aangeboden om mee te lopen. Bombardos waren er niet maar met een set Sonnet 9 als vervanging hoor je mij echt niet klagen :handsup:. De cat 2 knetterballen helaas weg maar daar had ik al rekening mee gehouden. 3 mix was wel op voorraad.

Mensen hierboven helaas net op een moment gekomen dat de voorraad een beetje op begon te raken gok ik.

Dat is niet gelukt met de mystery box als ik dat zo lees helaas.
Ja ik hou wijs mijn mond.
Er was teveel niet geleverd en de vracht van 6,uur sochtends zou ineens pas om 1uur smiddags komen,
Dus wat gebeurt er dan.. we geven een alternatief!
Ook daar is de keuze beperkt in!
Ik zou graag een RamBam of collorstorm mee geven, maar dan zouden andere bestellingen in gevaar komen omdat de voorraad pas een x aantal uur later komen.
Uiteindelijk was er om 9.30 weer geleverd en zou het vanaf die tijd weer normaal gelopen zijn!
.

Helaas lees ik veel onvrede wat begrijpelijk is.
Dus vanuit onze kant excuses.
Mocht je nog vragen hebben of heel ontevreden zijn raad ik aan om via de mail een berichtje te sturen.
Dan wordt er vast wel een passende oplossing/compromis gemaakt.

Dit jaar ben ik goed geholpen.
Eigenlijk is alles geleverd behalve wat kleine dingen en van een aantal artikelen wist ik het al.
Ik heb overigens wel de RamBam als gratis box gekregen.

Wordt de voorraad vandaag weer aangevuld zoals de Mayhem box? Ik haal mijn bestelling morgen op, dan hoop ik dat de vooraad weer op orde is.:handsup:
Er was teveel niet geleverd en de vracht van 6,uur sochtends zou ineens pas om 1uur smiddags komen,
Ik zou graag een RamBam of collorstorm mee geven, maar dan zouden andere bestellingen in gevaar komen omdat de voorraad pas een x aantal uur later komen.
Uiteindelijk was er om 9.30 weer geleverd en zou het vanaf die tijd weer normaal gelopen zijn!
.

Mocht je nog vragen hebben of heel ontevreden zijn raad ik aan om via de mail een berichtje te sturen.

.

van mijn kant alle begrip! winkels zijn afhankelijk van leveringen, ze kunnen niet alle freakbestellingen in de bunker hebben staan.
gilbert doet nooit moeilijk over de vervangers, in tegenstelling tot breda, waar je haast moet smeken om een goede vervanger te krijgen.
ik blijf dit een super winkel vinden vanwege de service en de GRATIS box.

Wordt de voorraad vandaag weer aangevuld zoals de Mayhem box? Ik haal mijn bestelling morgen op, dan hoop ik dat de vooraad weer op orde is.:handsup:

Ja hoor gisteren in de middag was alles weer op oorde .
Vandaag wordt gewoon geleverd voor morgen, en morgen wordt ook weer gewoon geleverd.
Dus als het goed is zou het weer gewoon moeten lopen zoals het hoort!!

Back
Bovenaan