Kneiter Hard!

En deze miste jij nog op je lijstje volgens mij Morris... Ik neem aan dat hij er nu wel op staat?

Werkelijk een prachtcake! Héél misschien kan ik er nog een plekje voor vrij maken in mijn budget, en dan toch voornamelijk voor de zeldzame combinatie van geel met paars.

Sjemig, dit is inderdaad echt een prachtbak. Salvo voor salvo hartstikke mooi. Nog schappelijke prijs ook. Lesli heeft dit jaar enorme stappen vooruit gemaakt hoor, niet alleen met Red & Silver Next maar ook Zodiac en die Arabische lijn.

Wow!
Echt een prachtig ding!
Helaas is hij mij wat te duur, misschien als Lesli hem ooit nog goedkoper maakt, of korting geeft op alle producten, dat ik hem dan ooit eens koop!

Het is maar net hoeveel je voor n cake over hebt.

mij lijkt het een zeer nette prijs.
mooie uitgewerkte effecten in paars/geel wat deze cake idd een beetje uniek maakt, maar ook prachtige gouden effecten kom je hier tegen. ik vind het die 50 euro waard.

bij sommige cakes van hetzelfde kwaliteit betaal je gauw 70 euro. nu maar hopen op hetzelfde kwaliteit op een demo en in de straat als op het filmpje.

jij hebt recht op jou mening natuurlijk en net als met de huizenprijzen zolang mensen dit soort bedragen blijven betalen zullen de vuurwerkprijzen achterlijk hoog blijven.vuurwerkverkopers zullen ons daarom blijven uitmelken,dit is trouwens geen aanval naar jou toe!!:bye:.maar ik vind dat op een gegeven moment de prijs van vuurwerk de waarde overstijgt en niet meer in verhouding:frusty::frusty::cry::cry:

img_2131.jpg

Gister afgestoken. Mooie cake, boeketten zijn wat aan de kleine kant maar de kleuren zijn erg helder. Verder ook perfecte timing, alle salvos gingen precies tegelijk en mooi recht in de lucht.

Met de 20% korting actie van welkoop was deze voor E40 goed te doen.

Laatst bewerkt:
Dit jaar vanaf 24 euro bij 100 euro aan vuurwerk door de 20 procent korting vana 100. 15 Vanaf 60 10 procent vanaf 30 in losse verkoop maar 29.99. Dat niemand dit hier nog opgemerkt heeft. Of als reactie :)

Ja vond ik ook al vreemd sinds de normale verkoopprijs 50 euro is en ze nu dus meer dan de helft goedkoper zijn door de actie. Ben normaal niet zo van de Nederlandse cakes, heb liever meer voor minder maar heb er toch 4 gekocht. Ik moet zeggen dat ze extreem groot zijn, ze zitten per 2 in een karton en tot de nok toe gevuld. Nu benieuwd hoe ze presteren met 2 tegelijk.

Back
Bovenaan